Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ har en liten på snart 3 uke som nesten kun vil ligg på magen,syns jo det e litt skummelt å klar ikke slapp helt av når han gjør det... Flere som lar de små ligg på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4 uker og elsker tydligvis å ligge på magen. Om hun hylskriker ustoppelig kan jeg bare legge henne på magen så blir det stille. Jeg lar henne ligge under oppsyn. I dag (gry)tidlig ville hun kun ligge på magen etter maten. Hun hyla som besatt uansett hva jeg gjorde. Så da fikk hun vilja si da, og det ble ikke mer søvn på meg. Jeg tør ikke sove mens hun ligger på magen. Syns det er skummelt, særlig i sengen.

Skrevet

Ja,sant det der... Vet at æ lå kun på mage da æ va lita,vet at de fleste på min alder gjor det da de va små... E vel mere lunt å varmt for dæm å ligg sånn... Lar du din sov på mage da?

Skrevet

Jeg har latt henne sove på magen på sofaen mens jeg har sittet der. Da jeg vokste opp var det mageleie som var det riktige. Jeg har jo vokst opp jeg også. Men det er dette med krybbedød da. Hvis man er disponibel kan vel mageleie være en utløsende faktor har jeg hørt. Jeg er nærmest hysterisk for å miste lillemor. Så klart.

Skrevet

Flere?? eller e det kun fy fy og skummelt skummelt? =)

Skrevet

Jeg lot gutten min ligge på magen om natten en stund. Det var eneste mulighet. Jeg hadde ikke så veldig lyst, men det ble viktig både for meg og han at vi fikk sovet litt. Jeg tror ikke det er så farlig hvis ungen ikke blir for varm, at ingenting stenger for ansiktet, han ikke er tett i nesen, foreldre ikke røyker osv.

Men en trøst til deg er at dette forandreer seg for de fleste. Nå sover lillegutt bare på ryggen, og det er ikke noe problem lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...