Gå til innhold

Noen som har erfaring med Lookfantastic og strawberrrynet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen av dere som pleier shoppe hud/ hårpodukter fra en av disse?

Hvilken erfaringer har dere med leveringstid, etc?Og får dere det direkte i postkasse eller må pakken hentes?

Og er tollbestemmelsen den samme for begge; toll avgift over 200,. kr?

Bestiller dere et og et produkt da kanskje?

Takker for svar noen erfarne nett shoppere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler begge steder.

Kjøper som regel under 200 kr grensen men om jeg vet jeg kommer over handler jeg like greit mye i gangen. På strawberrrynet er det gratis frakt så jeg handler mest der + at jo mer du handler jo større % avslag får du. Jeg har 10% avslag på alt jeg handler der nå, som er det meste man kan få. Tasr mellom 1,5 og 2,5 uker i leveringstid.

Tollbstemmelsene er det samme begge steder.

På strawberrrynet kan du be om å få refundert tollgebyret om du må betale det. Det har jeg kun bedt om en gang og da fikk jeg pengene igjen. Men dette er en service de har nå, men om det blir missbrukt vil de slutte med det.

Skrevet

Har bestillt fra de lenge.Er kjempefornøyd.Tollbestemmelsen er den samme for begge.Bruker stort sett bare å bestille under 200(husk at det er med frakten også).Leveringstiden er fra 4 dager til ca 10 dager.

Skrevet

Nei frakten er ikke inkludert i frigrensen på 200 kr.

Skrevet

Har veldig god erfaring med begge to. Før slapp du toll på lookfantastic fordi de skrev at det var en gave. Det har de sluttet med, så pass på tollgrensa;-) Men begge sidene er å anbefale. Lookfantastic er veldig kjappe, får det i løpet av få dager. Strawberrynet er treigere, men der kommer varene fra Hong Kong - tar sikkert lenger tid pga avstand?

Skrevet

Bestiller alt av kosmetikk fra Strawberrynet, er kjempefornøyd. Billig billig!!!! Får varene etter ca 10 dager. Får dem rett i postkassa, men kommer jo ann på hvor stor postkasse en har så klart.. Vi har stooor type, hehe... :)

Har bestilt ca 60 ganger nå, og har ingenting å utsettem bare positive erfaringer:)

Skrevet

Hvordan er det med betaling?

Betaler dere med visa etc. over nett?

Hvordan er det med omregning til norske kroner?

:S

Skrevet

Jeg betaler med visa på nett. På strawberrynet kan du velge å få prisene oppgitt i neoske kroner på siden deres og du ser på regningen i banken din hva du har betalt i norske kr.

Skrevet

MASSE bra erfaring med strawberrynet! gratis frakt. bestiller alltid ting under 200 kr, sender ting hver for seg, så blir det under 200. Da er det ingen toll. det virker som om det er litt "tilfeldig" om det blir tollsjekka eller ikke, jeg betalte ikke toll på min parfyme til 350 kr, men betalte toll på noe som bikka på 210 kr.. strawberrynet sier de skal betale toll for en, men det har ikke jeg opplevd. kanskje man må sende dem noe greier / tollkvittering. men det er så små beløp i så fall at det gidder jeg ikke. har bestilt omtrent 30-35 ordre derfra, så har 10% i tillegg. ikke såå mye, men litt:) eneste kjipe er at det tar ca 10 dager før man har varen, så "impulskjøp" får man ikke så mye ut av.. planlegger alltid hva jeg skal ha og når ting jeg har blir tomt.. ellers så pleier de ikke å alltid ha det helt nyeste der, så limited editions etc. som man gjerne vil ha billigere, det finner man nok ikke der...

lookfantastic har jeg ikke handlet på, fordi det koster 50-60 kr i frakt.. da blir det toll og det gidder jeg ikke:P

Skrevet

så dere handler aldri over 200 kr pr gang da?? og hvor mye blir d i toll hvis man handler litt over 200?

Skrevet

Har vært inne på strawberry og sett.. men var innom en ny side blivakker, den er norsk! Og der er det billigere enn på strawberrynet..

(hvertfall loreal)...

Men så var det jo den frakta... hm..

Skrevet

Hvis du er på utkikk etter hårprodukter så er strawberrynett kjempebillig på Tigi. Jeg handler alltid tigi-produkter der, har ennå ikke funnet et produkt billigere et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...