Gå til innhold

BUHUU..SAMBO HAR SMITTA MEG :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært forkjølt..tett nese, sår hals og feber.

Joda nå har jeg tett nese og sår hals :(

Noen gode tips på å bli fort frisk? Spesielt ang halsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå blir du vel ikke så gla for å lese dette men som gravid tar d ofte lenger å bli frisk...hadde selv tett nese og hoste i over en uke men er bedre nå...det jeg gjør når jeg har vondt i halsen er å ligge med skjerf om natta...sverger til d jeg altså...ellers få i det masse c-vitaminer..og rikelig drikke:)

ønsker deg god bedring:)

klem

Skrevet

Er iferd med å få samme problem selv. Sambo er skikkelig dårlig og vært det noen dager. Jeg tar c-vitamin 1000mg 3 ganger daglig (ikke farlig vitamin da den skyldes ut om det er overflødig) og krysser fingrene for litt flaks... Gravide er desverre ikke anbefalt å ta solhatt..

Drikk masse for å skylle i halsen så ikke bakteriene vokser og koser seg for masse.. Varm drikke er også bra og pleier godt. Solbærtoddy er iallefall en slager her i gården mot halsvondt. Te med honning har også en rensende effekt på bakterier!

Ellers, pass på å ikke frys eller vær for varm. Ikke åpen i halsen og ikke sett deg i sola med det første:)

God bedring!!

Skrevet

solbær toddy er kjøpt inn :)

Har verken hatt sex med han eller klina med han..kun småe kyss på munnen..bare noen få..men smittet ble jeg :(

takk for tipsene :)

Skrevet

Dere som sliter med dette har ikke akkurat noe atrig i vente. Jeg har vært forkjølet siden mitten av november og er ennå ikke helt bra.

Helt normalt sier jordmor...

Helt tragisk sier jeg...

Skrevet

å uff sier jeg (HI)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...