Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Han har vært forkjølt..tett nese, sår hals og feber. Joda nå har jeg tett nese og sår hals Noen gode tips på å bli fort frisk? Spesielt ang halsen..
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 nå blir du vel ikke så gla for å lese dette men som gravid tar d ofte lenger å bli frisk...hadde selv tett nese og hoste i over en uke men er bedre nå...det jeg gjør når jeg har vondt i halsen er å ligge med skjerf om natta...sverger til d jeg altså...ellers få i det masse c-vitaminer..og rikelig drikke:) ønsker deg god bedring:) klem
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Er iferd med å få samme problem selv. Sambo er skikkelig dårlig og vært det noen dager. Jeg tar c-vitamin 1000mg 3 ganger daglig (ikke farlig vitamin da den skyldes ut om det er overflødig) og krysser fingrene for litt flaks... Gravide er desverre ikke anbefalt å ta solhatt.. Drikk masse for å skylle i halsen så ikke bakteriene vokser og koser seg for masse.. Varm drikke er også bra og pleier godt. Solbærtoddy er iallefall en slager her i gården mot halsvondt. Te med honning har også en rensende effekt på bakterier! Ellers, pass på å ikke frys eller vær for varm. Ikke åpen i halsen og ikke sett deg i sola med det første:) God bedring!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 solbær toddy er kjøpt inn Har verken hatt sex med han eller klina med han..kun småe kyss på munnen..bare noen få..men smittet ble jeg takk for tipsene
Christoffer i magen Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Dere som sliter med dette har ikke akkurat noe atrig i vente. Jeg har vært forkjølet siden mitten av november og er ennå ikke helt bra. Helt normalt sier jordmor... Helt tragisk sier jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå