Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har kommet en stor våt flekk i trusa og litt på joggebuksa.. Er helt blankt, men lukter litt søtt eller syrlig, vanskelig å forklare. Synes ikke det lukter som utflod, det var ikke slimete eller noe.. Hvordan kan man sjekke at det er fostervann? Er bare i uke 34, men hodet har festet seg.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Prøv å trykk på magen og kjenn etter om det siver ut vann...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Jeg ville ringt jordmor eller fødeavd. Dersom de tror at du lekker forstevann vil de nok ta deg inn på en sjekk. Det trenger ikke være noe farlig i det hele tatt, men greit at de som er proffe får sjekka det. Var selv på sjekk for det samme i uke 25. Var ikke lekkasje av fostervann i mitt tilfelle, men greit at de sjekka uansett. Å mtp at du er i uke 34 så er det jo ikke så lenge til fødselen din heller.... lykke til med den nye verdensborgeren når den tid kommer
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Prøvde å trykke på magen, sjekket etterpå, da var det bare en liten våt strek. Skal vente litt og se, dersom det kommer mer skal jeg være rask å ringe de altså.. Takk for det, og i lige måde =)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg trodde også at jeg lakk fostervann. Da jeg bele sjekket, fikk jeg beskjed om at det var proppen.. Så kanskje det er den hos deg også. Ring du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå