Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Kjempe spennende å se den lille i magen, når det er bare 2 uker igjen til terminen ) Bare inne på UL til siste skjekk før, for å se om alt er bra.... ) Ble målt til 3300 +/-, så blir spennende å se når hun kommer hvor stor hun er..... Ja så fikk vi jo bekreftet 100% at det blir ei jente... hehe.... men vist det siden uke 21... ) Så nå har jeg begynt sånn smått å rydde på plass tingene til tullemor, som legegrinna er ferdig ++++ Så nå er det bare å vente til hun er klar til å komme ut... Og vi gleeeeder oss ) 16 dager igjen..... Klem...
Axus' girlfriend Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 så stas! var på ekstra UL i uke 30(ca) og fikk beskjed om at jeg skulle få enda en UL i uke37 - innkallelse i posten. har ikke sett stort til den innkallelsen du gitt, og starter med uke 37 i morgen. får vel ringe og høre hva som skjer, hater å mase da men..! har du noen tegn på at fødselen kan starte snart eller?spennende altså!!vil også se jenta vår!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja du får ta å ringe ) Det er en helt fantastisk opplevelse... ) er jo ferdig utviklet ) Nei, ingen tegn på at fødselen starter med det første ( Men hun ligger godt nede i bekkenet, men ikje festa....
Axus' girlfriend Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 fikk time neste fredag:) hadde nok glemt av oss ja. ikke at jeg tror hun er så lita lengre, magen vokser i allefall godt:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 det er bra ) da har du noe å se fram til ) ja vokser godt her også.... hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå