Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe spennende å se den lille i magen, når det er bare 2 uker igjen til terminen :o)

Bare inne på UL til siste skjekk før, for å se om alt er bra.... :o)

Ble målt til 3300 +/-, så blir spennende å se når hun kommer hvor stor hun er.....

Ja så fikk vi jo bekreftet 100% at det blir ei jente... hehe.... men vist det siden uke 21... :o)

Så nå har jeg begynt sånn smått å rydde på plass tingene til tullemor, som legegrinna er ferdig ++++

Så nå er det bare å vente til hun er klar til å komme ut... Og vi gleeeeder oss :o)

16 dager igjen.....

Klem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så stas!

var på ekstra UL i uke 30(ca) og fikk beskjed om at jeg skulle få enda en UL i uke37 - innkallelse i posten. har ikke sett stort til den innkallelsen du gitt, og starter med uke 37 i morgen. får vel ringe og høre hva som skjer, hater å mase da men..!

har du noen tegn på at fødselen kan starte snart eller?spennende altså!!vil også se jenta vår!

Skrevet

Ja du får ta å ringe :o) Det er en helt fantastisk opplevelse... :o) er jo ferdig utviklet :o)

Nei, ingen tegn på at fødselen starter med det første :o( Men hun ligger godt nede i bekkenet, men ikje festa....

Skrevet

fikk time neste fredag:) hadde nok glemt av oss ja. ikke at jeg tror hun er så lita lengre, magen vokser i allefall godt:)

Skrevet

det er bra :o) da har du noe å se fram til :o)

ja vokser godt her også.... hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...