Fomle84 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 i uke 9.. Går jo ikke an å skjule d lenger. Uff, vil jo ikke at alle skal vite det ennå. Men magen er veldig tydelig nå ja, og det ser ikke ut som jeg bare har lagt på meg heller... Noen andre som fikk veldig tidlig mager? Er gravid med nr.2, snuppa blir 2 i mai, vet ikke om det har litt å si da..
orkide75 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 fikk veldig tidlig mage, er andregangs, men det er 11 år siden sist:) klarte ikke skjule det i det hele tatt når jeg var 11 uker på vei, så du er nok ikke alene
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 7 uker på vei nå. Har noen kg ekstra med meg fra sist gang jeg var gravid. Så det er ingen som har sagt noe enda. De tør sikkert ikke pga er vel redd for at jeg bare har lagt på meg hehe. Men magen min står mer ut den og buksene er allerede alt for stramme. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. Skjuler det enda under klær, men kanskje når jeg også kommer til uke 9 at jeg ikke klarer å skjule det lenger.. Er veldig oppblåst også, og veldig kvalmen så jeg spiser hele dagene så jeg kommer kanskje til å legge på meg også en del?? Tenkte jeg skulle gå å kjøpe meg en del tigthser og litt løse overdeler slik at jeg kanskje klarer å skjule det en god stund til?? Hadde tenkt og fortelle det til resten av nærmeste fam når jeg var 9 uker på vei.. Jeg må vel kanskje også nevne at jeg har hatt store mager i de forrige sv.skapene mine. Og da syntes de også tidlig..
to små søte Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 fikk også fort stor mage nå andre gang har også en fra før født i 06 .. var helt umulig å skjule..
Jannamor Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 I uke 10 gjettet venner og kollegaer det, selvom jeg prøvde å skjule det. Og jeg er førstegangs
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 jeg fikk mage fort med nr en, og enda fortere med nr 2, hadde tydelig mage når jeg var 9 uker... kun i store gensere jeg fikk skjult den, så du er ikke alene:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå