Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Altså etter år med skrekk for frisører, for meg er de terrorfrisører som gleder seg over å klippe mest mulig, farge og dytte masse dritt oppi som man egentlig ikke ønsker.....=) Men nå etter år fant jeg en *ikketerrorfrisør*, kan jeg kidnappe han å putte han på badet mitt slik at jeg har han tilgjengelig hver morgen?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det hadde eg f `en meg gjort. Skulle ha kidnappet en selv....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vurderer dette sterkt altså=) Ikke noen som vil dele erfaringer?
Gjest vierge&musovic Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg pleier alltid å få time hos hun som er litt eldre, hehe. Har bedre erfaring med de siden jeg ikke ender opp som en j-rocker etter hvert besøk hos en av de ;-)
pingu...... Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde samme opplevelse for inntil 2 år siden...men så fant jeg henne...frisøren i mitt liv, det er faktisk ganske nydelig og jeg oppsøker henne hver 4-5 uke for hårklipp + klipp av pannelugg hver 2 uke....låvely.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Skal bare være litt ekkel jeg å fortelle at jeg har en mor og en bror som er frisør....hår og produkter er med andre ord aldri noe problem:))))
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Såklabberth er det greit! Hallo, hvor har du vært? Alle vi andre har jo både to og tre stk litt her og der rundt omkring. Jeg selv syns det er überkjekt å ha en i stellebagen. Vips, så har man ny sveis når den gamle begynner å bli skrøpelig. Vet jo ikke hvor/når det kan skje. Kan være fordelaktig med en som ikke er så stor. Lommestørrelse er å foretrekke! Vips...der hadde jeg ny sveis igjen. Vips... og igjen..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Dæven jeg skjønner jeg henger etter i tid. Tenkte etter den reklamen på tv med han bakeren som man kunne ta med hjem at frisører også var greit og nå har jeg jo fått bekreftet det. Skal plukke opp frisøren i morgen=) Takk
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har funnet ut at asiatiske frisører er driiit gode =) De unge, hehe.... Jeg har frisørskrekk jeg også, vurderer å kidnappe alle asiatere hjem til meg!Dem er så små og søte også, plass til mange! =)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Æhhhhh............kommer bare til å snuble i de i tillegg såkommer ungen her til å bruke h*n som kasteball desverre=) Men takk for omtanken=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Ikke vær redd, det er ikke Janne=) Men jeg hadde tatt Janne hvis jeg ville=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Da ville jeg måtte gråte og gråte og gråte. Hadde du kunnet utholde det? Mitt Gråtende Madonna-ansikt presset mot vinduet i dag etter dag etter dag? Janne er nemlig ikke bare verdens flinkeste, hun er også så lekker at du kan ikke tro det.
Süsse Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Bare vent, plutselig gjør disse frisørene en bommert og dere får svart hår! Men Bibbi er egentlig tilgitt...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 *ler* aaahhhhhhhh.......nøler en lang stund her nå ja.....hmmm................. Tankene mine vurderer finlandshette, sette bort Janne i et kott, sotmale vinduene.................... men med en lengere vurdering over *Madonna* ansiktet presset opp mot vinduet, skremmer det meg mer enn det gjør godt i min sjel faktisk.................og nå vet ikke jeg om du sikter til Madonna-maleriet eller sangstjernen Madonna...................... men uansett tror jeg et nedtrykt ansikt i vinduet her til alle døgnets tider ville vært værre enn å ha Steven King etter seg.................=) Så ta Janne=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 He he, ja noen har vanskelig for å yte det frisørene egentlig fortjener når de gjør en slik grov feil....................... !!!! Selv har jeg sendt en advarsel til min frisør på forhånd slik at han har kunnet øve seg og forbedre seg på andre først=) Skade på hår av frisør er ikke til å tilgi!!! Susse............skjerp deg=)
Süsse Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Hun dullet og dallet med meg så veldig etterpå, så jeg tenkte at dette kan jeg like Jeg gir henne en sjanse til etter 15 år.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 Hehe..*dulle og dalle* er bare for å få deg til å glemme feilene hun har gjort=) Neste gang du kommer å det står en flaske vin der MÅ DU BARE ta hintet......................*la meg hjelpe deg nå*
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #19 Skrevet 4. mars 2008 Snufs!! Jeg er med på kidnappingen!! Jeg hadde nemlig .....snufs.... hår til rumpa ifjor høst.....snufs ..... og skulle bare klippe tuppene .....hulk.... og svosjj hyyyyyyl...snufs.... nå er håret så vidt nedenfor ørene.....hulk!!!! Jeg hadde mørkt laaaaangt hår, men nå har jeg kort og bleika, men skulle bare klippe tuppene....... Drittfrisører!!!!!!!!! Barbèr dem hele gjengen!!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #20 Skrevet 4. mars 2008 Ikke Janne. Hvis du er snill kan du få låne henne. Hun gir deg tilbake trua på det meste, faktisk.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #21 Skrevet 4. mars 2008 Aaaaa Luteren..du har fortsatt ikke svart meg på madonna bildet spørsmålet=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #22 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du forestiller deg "Like a virgin" sunget av Munchs Skrik kan du kanskje se for deg hva som skal STIRRE og GRÅTE og PRESSE NESEN mot vinduet dit FOR ALLTID OG ALLTID. Så det, så - hold deg unna Janne.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #23 Skrevet 5. mars 2008 Med den hensikten der så hadde jeg løpt etter deg med HU JANNE............................Jeg hadde limt dere sammen *for ever og alltid*
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. mars 2008 #24 Skrevet 5. mars 2008 Selv med den forsikringa ble jeg nå så engstelig at jeg gjør som andre angstbitere, jeg truer litt og slår litt preventivt: heretter, Angelica, vil du aldri kunne se ut vinduet en mørk kveld uten at Skrik-Virgin står der. Du kan dra for gardinene, men når du åpner dem igjen.... er ansiktet der.. og gråter og skriker hest... med nesen presset flat og skjev mot glasset.... og ville røde øyne...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #25 Skrevet 5. mars 2008 Faen....................ser for meg hun som kommer ut av den tvn i den skrekkfilmen.............ahhhhhhh..............LUT, fjern satan i toern også tar vi dette på nytt igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå