Gå til innhold

ja, ja da ble det medisiner på meg

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hadde visst utslag på halsprøven og cpr i dag så da ble det antibiotika på meg.

I tillegg tok de masse blod fordi jeg har hetetokter og av og til hjertebank. Det kunne være noe med stoffskiftet visstnok. Får håpe at det ikke er noe galt. Blir spennende å se når jeg skal tilbake igjen neste uke...

I tillegg har jeg sovet så dårlig i natt. Våknet av at det kjentes ut som om noen stakk en kniv i magen min. Kjente det til et par ganger til når jeg snudde meg i senga, men det gikk over.

På morgenkvisten våknet jeg med krampe i leggen og måtte åle meg ned i fotenden for å få tøyd. Skikkelig stiv i den leggen nå :-)

Ikke så veldig godt form i dag, men jeg holder ut og tenker at alt er verdt det så lenge den lille i magen har det bra og kommer ut frisk og rask om ca 3 mnd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.

Ja men det er godt du er tatt på alvor og får hjelp da!

Ønsker deg gooood bedring!!

Og som jeg også trøster meg med det som du sier;

Ikke så veldig godt form i dag, men jeg holder ut og tenker at alt er verdt det så lenge den lille i magen har det bra og kommer ut frisk og rask om ca 3 mnd :-)

Skrevet

Takk fullklaff :-)

Jeg er så heldig med legen og jordmor at jeg kan ikke få sagt det. Legen har som regel ikke så god tid, men han hører etter og tar de forhåndsregler som skal til for at jeg skal ha det best mulig!

Synd ikke alle har det slik....

Skrevet

Hei på deg =) Synd du er skal slite med den der crp`n så lenge... Bra legen tar alle prøvene dine på alvor og gjør noe med det.

Høres ut som du har begynt å merke tyngden av magen når du ligger ;) Prøv å ha en pute i mellom beina på siden, sånn at du ikke blir liggende med knekk i bekkenet.

Om 3 mnd kommer lille L, da er alt verdt det ;)

Skrevet

Hei. Du er ikke alene om å måtte ty til medisiner i sv.skapet.... Sjekk dagbladets hovedoppslag akkurat nå!

God bedring!

Skrevet

Ja ikke sant. Er visst mange som er syke om dagen. De har hatt mange med samme som meg. I tillegg overhørte jeg noen på venterommet som snakket om at det er mye lungebetennelse ute og går om dagen!

Nei får håpe at jeg blir fort frisk igjen!

Ja alt er verdt det når L kommer ut ;-)

Skrevet

kjedelig å høre at du er syk. er det halsbetennelse?

har masse syke barn innlagt på jobben for tiden, er litt nervøs for å få noe stygt.

Skrevet

Er nok det ja. Ikke første gangen jeg har hatt det. Men som regel har det ikke vært utslag på halsprøven så litt nytt dette....

Så i dag har jeg laget middag til mannen kom hjem fra jobben og det er vel det eneste også tror jeg :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...