Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit :)


Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Oppdaget først nå at det var noe som het terminklubber her :)

 

Koselig å dele erfaringer med noen som står ca likt som en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til deg.

Bra du fant denne siden da, det er jo her det skjer :) ............nå begynner vi å bli noen og da blir det mer fart på her............

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......og da blir det mer fart her inne....(det var det det skulle stå).......

(ikke moro å lese sine egne skrivefeil...hehe.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :)

 

Haha, nei, helt enig - må som regel rette opp meg selv også :)

 

Ja, får håpe det blir litt liv her! Setter pris på at vi er så mange i samme båt.

 

I dag fortalte vi det til foreldrene våre, og jeg kjenner jeg sitter igjen med en merkelig følelse. Plutselig ble alt så virkelig på en måte...

Føler jeg gir dem litt fra meg, nå er det ikke lenger jeg som er "barnet" i familien, at nå går de fra å være mine foreldre, til å bli mitt barns besteforeldre ... Hm... ble visst litt vanskelig å forklare dette her, men konklusjonen var at det var veldig rart å fortelle dem det, men de ble veldig glade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår hva du mener, men du vil alltid være gull-jenta til mor og far:) Jeg tør ikke fortelle det enda jeg, tenkte jeg skulle vente til uke 8, litt sikrere iallefall. Men uansett, mister man, så ønsker man jo støtte fra familien......hm....kanskje jeg skal fortelle det før alikevel. Som du skriver, så blir det nok mye mer virkelig da man har fått fortalt det............gleder meg:)

Når er din termin da Lotta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi tenkte på å vente vi også - men som du sier, om jeg mister så vil jeg gjerne ha støtte fra dem. Men det er kun den nærmeste familien som vet det. Resten av familien + vennene våre får vite det i uke 12 :)

 

Jeg har mens-termin den 6.11, men jeg vet at jeg hadde eggeløsning på dag 10, og ikke dag 14 som denne terminen tar utgangspunkt i..., så i følge babyverdens terminkalkulator med utgangspunkt i eggeløsningen så har jeg termin den 4. Får ikke tallene helt til å stemme, men ... :o

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9.11, så får jeg se hvor godt det stemmer :)

(jeg har også på følelsen at jeg hadde eggløsning litt før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...