Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en til eldstemann og har brukt den 1 gang..

Da vi tok den av var han våt under. Var ikke veldig vått ute, men likevel var han våt.

Trekker fuktigheten rett inn eller puster den ikke nok, så det er det som er problemet??

Trudde dette skulle være en bra dress siden den koster så mye.

Er jo mer fornøyd med billigdressene vi har enn Troll dressen.

De holder hvertfall ungen tørr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke. har hatt en i høst som ble brukt for 3. sessong. hadde ikke problem med den, så har kjøpt en ny på salg. ikke prøvd den enda.

kan jo prøve å imprignere den da!

Skrevet

Lnge siden jeg har sett ditt nick......

Vi har hatt Troll i 3år nå. Vi bruker den i all slags vær - og gutten min har aldri vært våt. Kan det være noe feil med den?

Skrevet

Samme her, sønnen min blir våt igjennom av den dressen.

Jeg kommer ikke til å køpe samme igjen. Synes den er veldig stiv også. Kjøpte Reflex vårdress og den er super. Betalte 900 for troll dressen og 300 for reflex....

Skrevet

Skal prøve å imprignere..

Men rart uansett..

Gutten er veldig varm av seg, så er jo mulig at det var pga han var varm og brukte fleece uten på ulltøyet.

Må få strikka et nytt sett med ulltøy til han..

Hvis ikke det hjelper blir det nok å prøve reflex dressen.

Skrevet

Da ville jeg gått tilbake der du har kjøpt den og høre.

Jeg kjøpte den første Trolldressen til min eldste for over 3 år siden, den er brukt i 3 sesonger nå og er like tett og fin :) Aldri hatt problemer med at guttene har blitt våte igjennom. Reimpregnerer den innimellom for å holde den tett da, de blir jo slitt etter å ha blitt brukt over flere år

Skrevet

Tror aldri en dress holder like bra som regntøy. Vi bor i Bergen, og to gutter har arvet troll dressen etter hverandre og i følge bhg. holder den svært godt.

Hvilken billigdress holder like bra? Skal kjøpe ny vårdress:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...