Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen og ligger dere godt an i løypa med tanke på utstyr som skal handles inn og alt som skal være klart til fødsel og baby? Fødebag, vasking av klær osv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 27 mars :) Og her er alt klart... Så her går det bare i venting og lengting om dagen.. Formen er så som så, blir veldig fort trøtt å sliten.. En del kynnere, som er blitt litt vondere i det siste..

Skrevet

Jeg har også termin 27 mars:) Har også MASSE kynnere, så går bare å lengter til å få se jenta nå:)

Tenkte jeg skulle begynne å pakke sykehusbagen idag:)

Skrevet

her er alt jeg kan tenke på klart, hehe:) litt ivrig på å ha alt i orden til den lille kommer da vet dere. fødebaggen har jeg også pakket, ikke at jeg egentlig tror jeg kommer til å få bruk for den før termin..har hatt en del kraftige kynnere ett par kvelder og vondt i korsryggen i natt, men sikkert bare jeg som vil ha vondt og innbiller meg mer vondt enn det er!

ellers er formen ganske fin synes jeg, ja, jeg sover jo en hel masse - rettelse: jeg ligger i senga en hel masse og våkner hele tiden:P

Skrevet

Har termin 20 mars og 3 april (så det blir vel midt imellom der)

Formen er egentlig ganske så bra, skal ikke klage når jeg hører hvordan andre har det... Men jeg har mye sterke kynnere og murringer i ryggen etc, spesielt på kvelden... Så jeg har bare lyst til å bli ferdig med dette. Gruer meg sykt til å føde, men er også lei av å gå å "kjenne etter" hva alt som skjer i kroppen er...

Utstyret er på plass, mangler kun vognen, men de har den på lager, så foreldrene mine ordner den når jeg er på sykehuset...

Bagen blir jeg gal av. Tror jeg har byttet ut endel av det mange ganger. Det eneste jeg er veldig fornøyd med er at jeg har kjøpt alt av toalettsaker i miniutgaver på vita, så det er på plass... Men jeg har jo ikke barn fra før, så jeg aner jo ikke hva en baby har på seg inne/ute rundt påsketider... Blir ikke smart av dette...

Skrevet

Alt er stort sett klart. Far er bortreist en uke, så bagen har stått klar siden han reiste, sånn i tilfelle...

Formen er faktisk stigende her. Mye trøtt, men synes bekkenet har blitt litt bedre.

Men jenta mi ligger i sete, og jeg psyker meg opp for samtale på sykehuset på mandag. Har vel mer eller mindre bestemt meg for å kreve KS da hun har ligget slik i minst 6-7 uker og jeg har styrtfødsel bak meg fra før. Setefødsel hjemme alene på badet er ikke noe å trakte etter vil jeg tro...

Men gleder meg masse til babisen kommer, og har fyllt opp kommoden med masse fint rosa babytøy :-) Har to gutter fra før, så det blir litt ekstra stas å prøve den andre sorten også.

Skrevet

jeg har det meste klart,det jeg ev. mangler ordner jeg etter fødselen,er jo ikke noen KJEMPEKRISE om du glemmer noe heller da...

formen er kjempe fin (er i uke 37),har ikke merket noe til kynnere..går liksom bare å venter på at jeg skal kjenne noe..

Skrevet

Har termin 28. mars og er stort sett klar. Skal kjøpe en badebalje og ellers venter vi på en babyseng som er bestilt, men om nødvendig bruker vi bag til den kommer. Ellers var svigers her i helga, og de hadde med en del småtøy :-) Selv om vi har mye fra før av, manglet vi de minste str på undertøy. Og så hadde svigermor strikket noe søtt da. Veldig koselig. Er stort sett klar, dvs veldig klar. Kan tenke meg å føde litt før termin også, jeg. Trenger ikke gå tida helt ut for min del akkurat, men det er vel ikke jeg som bestemmer dette her. Har satt opp en del dater med mannen fremover, hehe :-) Så får vi se om det kan gjøre underverker utover i måneden...

Forma ellers er egentlig bra må jeg si, til tross for dårlige netter, kynnere og litt bekkenløsning, men pytt, hva kan man vente på slutten da... Gleder meg innmari til å se den lille!

Skrevet

jeg har termin 28 mars..formen er for så vidt grei den men har masse maserier nå å masse kynnere..vi har alt klart utenom madrass å dyne til senga men d skal jeg kjøpe denne uka=)bagen er ikke pakket men d begynner vel å bli på tia at den er klar for har fått alle ungene mine før termin så begynne egentlig å haste litt..

Skrevet

Bagen er pakka og jeg går egentlig bare og venter.

Jeg vasker hus og rydder og ordner. Får tida til å gå he he.

Alt er klart her nå til baby kommer. Vi har jo en fra før så det var ikke så mye vi trengte å kjøpe inn denne gangen:o)

Skrevet

Hei! Har termin 29. mars, og er i all hovedsak i fin form. Går ut i permisjon på torsdag, og skal da begynne å vaske babyklær/sengetøy, skru sammen seng og montere vogn mv. Har det nødvendigste + litt til, tenkte å kjøpe inn brystpumpe og stelleveske pluss noen flere strømpebukser.

Fødebagen har jeg ikke pakket ennå :) Må vel begynne å tenke på det snart, i alle fall pakke det som går, og lage en liste til mannen på resten!

Skrevet

Har termin 28.03. ting begynner å komme på plass, senga er ikke i hus, men vi har kurven så det er ikke så viktig. Klærne er vasket og ligger pent i stellekomoden, som har fått ny madrass.

Bagen er delvis pakket, mangler joggebukse og toalettsaker, men det er litt vanklig å få pakket da det blir brukt, rekker vel det når ting begynner å skje.

Skrevet

Jeg har termin 26.mars og gikk endelig ut i permisjon i dag! FANTASTISK! Jeg er ikke helt klar enda altså. Kanskje jeg burde begynne å stresse, men velger nå å ikke gjøre det. Mangler madrass til vogga vi ska ha på rommet vårt den første tiden, litt stelleprodukter og noe klær osv. Og så må jeg vaske litt klær og ja, det er endel jeg skal pusle med nå når permisjonen endelig har startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...