Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)


pusejenta

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Da lister jeg meg forsiktig inn her.

Testet positivt torsdag 21.02.08, og har regnet ut at terminen vil bli 01.11.08.

Foreløpig er det litt uvirkelig at jeg skal bli mamma igjen. Vi har ei datter på snart 16 mnd. Hun blir 2 år 11. november, så om alt går bra denne gangen vil det bli ganske nøyaktig 2 år imellom de to. Er veldig spent på hvordan tiden fremover vil bli.

Er det flere med to- tette her?

 

Jeg ønsker oss alle sammen masse lykke til i tiden fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, og i lige måde :)

Blir artig å følges fremover ja.

Det er jo en god gjeng her allerede.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har ne sønn på 13mnd. Slik at det blir 21mnd mellom dem. Er 22år selv, og vil være ung mor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! vi har ei jente som er født 3 november 06, og har termin nå i begynnelsen av november, så det blir ganske nøyaktig 2 år mellom dem også ;o)...litt usikker på nøyaktig termin siden jeg hadde en sa 23 januar, men skal på ul neste uke, så da vet jeg forhåpentligvis mer ;o)

håper bare det går bra denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vite at jeg har termin den 2.november i dag. Jeg slo opp med barnefaren for 2 uker siden da jeg ikke hadde følelser for ham lengre, og nå på mandag fant jeg altså ut at jeg har barnet vårt i magen.,

Han vil ikke ha unge uten at vi blir sammen igjen... Hvis jeg ikke vil ha ham tilbake vil han jeg skal ta abort. Men jeg vil ikke. Har grått og vært redd men føler jeg skal klare dette. Jeg er 21 år gammel og jobber fast som kontormedarbeider. Kontrakten går ut i august i år, og to mnd senere skal jeg altså bli mor hvis alt går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei silje 0187!

 

dette klarer du helt fint alene hvis du føler for det! Jeg ble 21år noen dager etter ta jeg fikk min første. Og ble alene da jeg var 4mnd på vei.. Veldig mye krangling mellom meg og barnefar, men slik blir det til mange:( Jeg ville aldri ha vært uten gutten min heller.

men stå på, gjør det du selv føler er riktig! Husk at det er din kropp, ingen andre enn du som kan bestemme over den;)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) Dette er gøy:) Jeg har termin i midten av november, og har en gutt på 8 mnd fra før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...