Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fortsetter å bli overrasket over disse tennene til Camilla jeg! Hun har jo holdt på med en jeksel oppe en liten stund nå, det går sakte men sikkert fremover. Har kommet gjennom på det ene hjørnet. I dag så ser jeg at hun er ordentlig flammende rød på kinnet og slår seg med hånda der. Så når jeg skulle bytte bleie tok jeg en titt på jekselen, den har ikke kommet noe særlig lenger. Ja ja tenkte jeg. Tittet litt rundt for å se om kanskje var andre steder ting var på gang..... og jaggu har hun fått en jeksel nede på samme siden. Og den er nesten helt gjennom!!! Rart at den går så innmari mye fortere gjennom enn den andre.... Så nå er hun den stolte eier av 10 tenner og mamma har ingen flere å skrive opp i babyboka :-( snufs....den går bare til 10 den...hehe
Millapril Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Enda flere tenner på Colgate-babyen din! Så heldig hun er som blir ferdig med det i en sleng! Moro at det dukker opp både her og der, håper bare hun ikke har for mye plager og at hun snart kan flashe det nydelige smilet med den flotte perlelraden!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja din heldiggris. Her er de kjempetrege. Hun har hatt bæsjebleier og rød stump i flere uker nå. Ser jo at det er flere tenner på vei ut og at hun plages med det. Håper å se noe flere her i gården snart ja. Send litt tannstøv over hit ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå