Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hvet hvor lenge man får ligge på sykehuset i Ålesund når man er andregangsfødende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det bestemmer du selv (kan dra hjem dagen etter om du vil), men det er vel maks 5 dager, dersom du har ammeproblem eller barn med gulsott... det er vertfall det som er mest vanlig...

Skrevet

Da jeg var der på omvisning sa de at liggetiden er 3 døgn. Men at noen valgte å reise hjem før å noen ville ligge lengre.

Skrevet

Noen som har født på Ålesund sykehus?var jordmødrene hyggelige?,og hvordan er det med badekar og sånne greier der?

Skrevet

Ja jeg har født der, to ganger. Tror vel det er ca. 3 dager ja.

Første fødsel ble det vel tre skift, og alle jordmødrene var helt fantastiske. Andre gangen ble det to skift, og det ble samme som tok imot jente to også ! Og hun og jeg passet veldig godt sammen. Håper hun tar i mot nummer tre også. Du skal kunne spørre om å bytte jordmor hvis du føler at kjemien ikke stemmer. Det er ikke flaut. Alle kan ikke passe sammen.

Badekar finnes det på et rom(hvis ikke de har fått flere, det kan jeg ikke svare på), så hvis det rommet er opptatt så får du ikke.

Første gang lå jeg på barselavd. og andre nede på barselhotellet. Fin tid på barselavd. Men på barselhotellet var det helt fantastisk. Der har du eget rom(som hotel), alt utstyr til deg og baby. Besøk tar du når du vil, far kan bo der, og du får all den hjelpen du vil ha.

Er det mere du lurer på må du bare spørre !

Skrevet

Håper på å få ligge på barselhotellet denne gangen, har hørt så mye postivit om det. Men - hvordan er det med utstyr på b.hotellet? Er det babyklær og sånn der, eller må man ta med seg det hjemmefra?

Skrevet

Det er kun ett rom med badekar.

Har ikke født der selv, men vært på omvisning. Der var klær til babyen. Du får også tilgang på så mange sykehus skjorter som du ønsker på hotellet. Du får den hjelpen du trenger. Og de passer babyen, mens du er oppe i kantina å spiser.

Håper selv på å få komme ned på hotellet. Har termin idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...