moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Synes du det er greit at barna er hos besteforeldrene når de er syke? Ingen kritikk, men jeg er nysgjerrig. For jeg vil aller helst ha barna hjemme når de er syke. Vi bor 1 1/2 - 2 timer ifra dem da. Kommer jo litt an på hva som feiler dem og kanskje. Er de bare litt slappe ser jeg ikke noe problem i det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Har ikke noe problem med det her hvertfall..
Elle melle deg fortelle Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg kommer nok til å ha de hjemme selv når de er syke, men når de er på bedringens vei og bare trenger en dag eller to ekstra for å være helt sikker på at smitte er borte og formen tipp topp så kommer jeg helt sikkert til å benytte meg av besteforeldre. De kommer mer enn gjerne til å stille opp også.
camilla^ Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ungene har vært hos besteforeldrene mange ganger når de har vært syke. Syns både ungene og jeg har hatt godt av det. Jeg har de om natten, blir sliten og trøtt av det. Så da er det litt deilig for meg å komme meg på jobb og faktisk slappe litt mer av der (selv om jeg ikke hadde en avslappende jobb når ungene var hos besteforeldrene)
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ingen problemer med det hvis det er et virus eller noe rusk...men er de veldig syke så vil jeg jo være hos barna mine uansett...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har ingen formeninger om hva andre velger å gjøre, er barna trygge på besteforeldrene og det er greit for både unge og gamle kan de ha det vel så godt der som hjemme. Men vi bor 1,5 t. unna mine foreldre så hvis han er syk holder jeg han hjemme i stedet. Kanskje det har med mine behov som mor og at jeg vil være hos ham når han er syk. Tror ikke jeg hadde sovet om natten hvis gutten min hadde ligget febersyk eller med oppkast så langt unna gitt..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Kommer an på hvor syke de er. Bor jo 8 timer unna mine foreldre og svigers, så det er ikke så veldig aktuelt. Men hadde de bodd i nærheten hadde nok den gamle overlegen og 7 barnsmoren insistert på å være hjemme med gutta når de var syke. Guttene mine har skarlagensfeber nå, og går på 10 dages kur. Mine foreldre vil at vi skal sette dem på flyet i neste uke slik de kan slappe godt av og bli dullet med før vi kommer til påske. Vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå