UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er i uke 30 med mitt 3. barn...i går og i dag kjennes det omtrent som om jeg har hodet mellom beina, og at det tynger litt nedover. Kanke huske at jeg merka noe til at hodet festa seg de andre gangene... Eller er det sammenheng med bekkenløsning? Kjennes ikke slik ut... noen som vet?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 hei :-) Jeg har opplevd at hodet har festet seg tidlig på meg begge gangene, første gang i uke 29, (ble også prematurfødsel) og andre gang i uke 32 (barnet kom til termin). Jeg har hatt bekkenløsning i mange år, det har ingenting med det å gjøre, men derimot forverrer det plagene og smertene når hodet fester seg tidligere.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Det kan godt hende at hodet er festet ja. Med førstemann var det festet i uke 30, med sistemann først i uke 39 ca. Begge kom til termin.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Men jeg trudde ikke hodet skulle feste seg så tidlig når det ikke er første?! Har vel kanskje ikke noe å si...bare rart å gå rundt sånn allerede, hehe =P
Gemini77 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Det kan like gjerne ligge langt nede i bekkenet ditt selv om det ikke er festet. Jeg har følelse av å gå med en fotball mellom beina og har begynt å vagge. Jeg var hos legen i dag. Hodet ligger ned, men det er ikke festet.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det kan hende =) Vagger jeg og, hehe...kjempefestlig =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå