Frk Vims Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er faktisk hjemme fra jobb i dag pga dårlig form på meg selv, er heldigvis ikke så ofte. Reiste hjem fra jobb i går fordi jeg var så fryktelig kvalm. Hadde litt dårlig stemme og, men i dag tidlig var den helt borte, kan bare hviske. Merkelig komnbinasjon synes jeg egentlig! Men, noen som har mistet stemmen her? Er det noe en lege kan gjøre? Noe som tar lang tid å få orden på? Håpløst på jobb i hvertfall, når man jobber på skolen!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Å, kan tenke meg mann og barn nyter stillheten, hehe Neida, bare tuller. Er ikke så mye en lege kan gjøre, hvis ikke det er en bakteriell infeksjon da. Som oftes er dette virus, og da må det gå den tiden det trenger. God bedring til deg. Håper det bare er stemmen som er borte, at det ikke kommer noe mer.
Frk Vims Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, de har nok vært inne på det ja! Halsen har vært "småvond" ei ukes tid, så jeg håper det ikke blir noe særlig mer jeg heller! Har vært nok med denne kvalme! (Synes det er grusomt!)
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Spar stemmen i hvertfall, ahr ahd virus på stemmebåndet et par ganger og var stemeløs i 3 uker på det værste...måtte gå over av seg selv... Det er INGENTING som funker hvis det er virus annet enn tid og ro..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Kjenner til det med kvalme ja. Har nettopp stablet meg på beina etter et døgn hengene over bøtta. Helt forferdelig. Nå er det bare litt feber og hodepine igjen, men det er ikke noe i forhold til kvalme og spy.. Urk, helt forferdelig.
Frk Vims Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Huff og huff, det har jeg ikke tid til! Var du hos legen med dette for å fastslå hva det var?
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Tok noen prøver for å være sikker på at det ikke var bakterie, hadde ikke vondt i halsen ellers, kun mista stemmen, og da var det typisk symptom...og trengte ikke videre undersøkelser sa han, kun tid og tålmod...
Himmel og hav Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fikk stemmebåndskatarr en gang, og stemmen ble først raspende, og så borte. Det var ikke noe å gjøre med det, men jeg fikk snakke og hviskeforbud i to uker! Jeg ble sykmeldt, for man kan ikke jobbe i barnehage uten å si noe...
Frk Vims Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 Ja, da må jeg få sett på det skjønner jeg! Nei, jobb blir vanskelig, jeg er lærer, så der trenger man også stemmen sin!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 er forkjølet og har lite stemme selv ;p våknet i går og da var den nesten borte... Var igrunn ikke i form hele dagen.. I dag er det litt bedre, både formen og stemmen... kan snakke litt høyere og mer, men fremdeles blir den litt fort sliten.. Satser på at den er tilbake for fullt i morgen ;p Håper det ikke varer lenger for deg heller! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå