Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Noen som har vært borti det? Jeg må innrømme at jeg tenner på det, og er ganske sikker på at mannen gjør det også... (han har spøka mye om det, og kommenterer det hvis vi tilfeldigvis kommer over noen sånne bilder e.l.) Noen som har noen gode linker der jeg kan lese om dette, eller kan fortelle litt? og en ting til... SM - er det bare i senga eller ellers også? Jeg er bare higen på SM i senga, ikke noe ellers i forholdet :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vi elsker SM, har masse leketøy og utstyr, men holder oss til dette i senga. Er nok noen som har et 24/7 forhold til det. Deilig rollespill med Herre og slave etc. Men du kan jo gå inn på forumet SMil. Der kan du lese og lære mye.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Vi har et 24/7 forhold. Jeg gjør som han sier, og får skryt og oppmuntring når jeg er flink. Om jeg glemmer noe, f, eks å spørre før jeg skal tisse (det gjør jeg ofte) så blir det straff. Du kan lese masse på www.smil-norge.no Vil tilføye at det er jeg som har ønsket et 24/7 forhold til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå