Gå til innhold

Erfaringer med å handle fra Biteringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er lov å spørre om her da.. :P

Er det rask levering, hvordan er de om man skulle måtte reklamere osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet vogn fra Biteringen, fikk kjempegod service og har lest flere innlegg hvor andre også skrøt av servicen deres. Rask levering, hadde vogna noen dager etter at jeg hadde bestilt den. Reklamasjon aner jeg ingenting om, da det ikke har vært aktuelt i mitt tilfelle.

Skrevet

Så bra, så bra.

Da håper jeg bare på at noen vil kjøpe vogna mi sånn at jeg kan kjøpe ny av Biteringen. :D

Skrevet

Jeg har ikke handlet fra nettbutikken deres, men stilte et spørsmål en gang, og fikk svar samme dag.

Da vi bodde i Bergen handlet vi alt til babyen der, og fikk GODE rabatter og fantastisk service.

Mannen ( og kona) som driver det virker superkomptente, og v ihar vært veldgi fornøyde.

Da vi kjøpte sete nr. 2 til jenta vår, bakovervendt, viste det seg at hun skulle kaste opp hver eneste dag både til og fra barnehagen.

Så etter en måned ringte vi og spurte om vi kunne komme tilbake med setet. Det så nytt ut, men vi hadde vasket selene pga. av spy (........). Dette sa vi selvfølgelig i fra om - og han tok det tilbake igjen! Vi fikk da et sete som kunne settes begge veier.

TROR du kan føle deg trygg.

Skrevet

Det må jeg si, det er jo veldig positivt.

Har sendt dem mail jeg også, og de svarer jo veldig raskt.

:)

Skrevet

Jeg kjøpte OTH der, ikke fra nettbutikken. Kjempebra service syns jeg da. Har også sendt mail et par ganger og en gang fikk jeg svar kl 23 på kvelden! Så jeg har bare gode erfaringer ja!

Skrevet

Har ikke handlet på nettbutikken, men vært der oppe selv ved flere anledninger. Han mannen har kjempepeiling på det han driver med, og yter super service.

Hadde ikke vært betenkt med å handle på nettbutikken ihvertfall.Det er nok den de har hovedtyngden av butikken sin basert på. Lokalene er ihvertfall små og overfylte :-)

Skrevet

Biteringen har veldig godt rykte. Jeg har aldri handlet noe der, men har ALDRI hørt noe galt om de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...