Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte akkurat en venninne om dette med barbie. Hun nevnte at hun hadde en barbie som hadde to hull i ryggen. Dette var en fe. Vingene var avtagbare og de kunne brukes som såpeboblegreier. Altså, dypp vingene, og løp rundt med barbara millicent... Hva tror du om det? Må nok være den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha, fantastisk kult! Det må jeg formidle til vesla. Kanskje jeg kan få til en razzia hos den opprinnelige eieren også, det er jo mulig at vingene lever et sted i en glemt kasse på loftet!

Men hun hadde ikke noe kjennskap til blinke-barbie? Blinkis fikk forresten ny hekledrakt i natt, i naturhvit ull med rustrøde kanter, meget elegant.

Ellers er det AVSINDIG mange barbier som har blitt laget, jeg hadde en naiv ide om kanskje et par i året, men på Mattel sine sider kan man jo få akutt pustebesvær.

Skrevet

Ikke for å ødelegge morroa altså, men det er bubble angel barbie du tenkter på tror jeg. Jeg hadde den. Og den stemmer ikke med beskrivelsen av lutens barbie (bortsett fra hullene i ryggen) Så tror ikke det er den:(

Skrevet

Nei. Men jeg har flere andre jenter ved siden av meg nå som kanskje har peiling! Men, nå har jeg spurt alle, og ingen aner hva jeg snakker om. Men du, jeg hadde en venninne for mange år siden, som hadde en ariel barbie som blinket i halen... Kan du forklare den mer? Ingen skjønner hva jeg mener i hvert fall. Men den andre nå jo være den gode gamle fe. Hehe

Skrevet

Fortell! For den med hullene i ryggen har ikke så mye annet ved seg egentlig, den er en pen lyshåra greie med to hull ved siden av hverandre i ryggen, ellers nokså normal. Er det noe annet som kjennetegner bubble angel?

Blinkis er mye rarere.

Skrevet

Får ikke opp bildet her nå. Men var den lyseblå?

Skrevet

åååååååååååja, er det TO barbier? Trodde de var èn blinkene ryggoperert barbie jeg!

Skrevet

Synes egt at hun der så mindre søt ut enn min, men det er kanskje bare sånn alle mødre har det ;) (Forresten blir jeg antakelig lagt inn på Gaustad om jeg påstår at den er min og jeg er dens mor, så ta det i rent billedlig betydning.) Har ikke sett de klærne, hun kom i penkjole fra sin forrige eier...

Skrevet

Lyseblå ja-- type "badedrakt". Lyst hår, og vinger.

Den var foresten helt håpløs, vingene falt av heeele tiden.

Skrevet

Blinker ikke du i halen også, da?

Hm - kan også nevne om Blinkis at hun har armene permanent 90 grader bøyd, så om hun hadde hatt munnen åpen hadde hun sett ut som hun kunne stå på kne og suge en eller annen - you get the picture. Men munnen åpen har hun ikke, hun har bare søtt ansikt, rosa blomst stikkende ut av navlen, hvit "tube top"-front (glatt hard plast) som et slags lokk jeg ikke klarer å åpne, og i overkant, altså over tube'en og over puppa, er det blinkende fibertråder som titter ut. Speisa, jada. Og så batterier i ryggen. Og Mattel-stempel i stussen. Mystisk.

Skrevet

Neida, de er to raringer, hehe, og går under navnet Askepott (blinkis) og Bella (hullis) her i huset, men det er nok mer tilfeldig.

Skrevet

Nå ødelegger du gleden her! Jenta som eide denne barbie sier den hadde en lignende badedrakt kjole og at vingene hele tiden falt av... Så må vel ha vært den da! Men, da skal jeg fortsette letet. Ingen ut av 6 jenter aner noe om blinkedamen. Forresten lurer jeg på hvor lenge du lekte med barbie? Altså... Jeg er jo yngre enn deg, og husker også at min kusine født i 92 hadde den... Og da var den akkurat kommet ut!

Skrevet

Er det meg du spør? Jeg hadde ikke barbier (joda, de var på markedet, er dog ikke født FØR femtitallet) men ei som het Daisy og var kjempesøt, men litt smalere og litt kortere enn Barbie, så hennes klær passer bare såder nesten til barbiene.

Hun som lekte med disse barbiene som vesla mi har nå lekte vel med dem fram til max 1996.

Skrevet

Såpass ja... En litt pervers en? Altså, nå irriterer det her meg grenseløst! Du aner ikke hvor mange jeg har spurt. Folk må jo tro jeg er en barbie fanast... Skal rote meg opp på loftet hos mamma snart. Må bare gjøre det en dag de ikke er hjemme da hun klikker hvis jeg går opp der. Enn så lenge - hold ut!

Skrevet

Nei, perversitetene skal jeg ta på meg ansvaret for, det irriterer meg nemlig at hun har arma sånn og jeg har prøvd å tenke på hva hun kan ha vært laget til.

Du og Det gylne snitt må bare belage dere på Unge Forskere-prisen for 2008, dere er så gode!

Skrevet

Haha. Nei! Hadde du lekt med barbie når den der kom ut, hadde jeg virkelig tenkt gaustad neste stopp!

Skrevet

Barbara millicent har vel sine seksuelle lyster, hun òg? En grunn til at hun ender opp gravid, liksom! Jeg er forresten fryktelig god i forskning ja. Dette skal jeg komme til bunns i! Tvil ikke!

Skrevet

Men hun er tatt av markedet for lengst, nå er det bare bitchin' yo mama, gravide og yrkesaktive (var jo en hel serie med dem!) er helt ut. Skal vi påpeke det for mannpanelet?

Skrevet

Synes faktisk det. Selv er jeg mer deppet fordi jeg ikke var født så sent at jeg kan da barbie med fine klær og sånt noe. Ikke du fryktelige lange håret. F heller!

Skrevet

Rapunsel er verst. Så hun har permanent oppsnurra topp, håret er et helvete. Tror du jeg kan snikvaske det og ta balsam og se om det er mulig å gre ut?

Skrevet

Jeg har vasket flere av mine høyt elskede figurer. Fraråder deg uansett å bruke tiger balsam. Hadde en fin og hvit barbie hest som jeg tenkte jeg skulle vaske. Jeg visste jo ikke hva tiger balsam var, trodde det funket jeg! Må tro jeg angret! Uansett, får gå for det samme! Hater hester!

Skrevet

Hallo! Jeg var 5 år gammel, synes det luktet sterkt, men godt. Dessuten het det jo tiger balsam. Fant det på ferie, i skuffen til min mormor! Aldri mer. Hva skal man egentlig bruke det drittet til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...