Gå til innhold

Flere som fremdeles venter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde termin 24.februar, men venter enda. Gikk 8 dager over med 1.mann, og nå ser det ut til å drøye enda lenger. Har overtidstime på fredag, men vil gjerne at det skal gå "naturlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, venter jeg også. Hadde termin 29 februar, så må nok kanskje vente en stund til. Går jo greit sålenge formen er så bra som den er da. Jeg vil også gjerne at det skal skje naturlig, så det er bare å krysse fingrene! Har du noen tegn på at noe er på gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Venter fortsatt jeg og, hadde termin 29 februar. Har fått time til modningsakupunktur i morgen. Håper det gjør susen.. Men hvem vet. Håper det starter av seg selv iallefall, så jeg slipper å bli satt igang. =) Lykke til videre.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at noe er i gjære - sist skjedde det om natten. Våknet opp med veldige smerter i magen, og 7,5 timer etterpå var fødselen over. Hver kveld håper jeg på at det skal skje den natten, men våkner neste morgen, og enda en dag går... Kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til modningsakupunktur flere ganger og ting er visst som de skal. Akupunktøren min sier at hun trodde jeg skulle føde før tiden, men det skjedde jo ikke. Jeg har også en følelse av at det skal skje på natta, men jeg sover jo hele natta igjennom!! Rart å gå rundt å ha lyst til å få skikkelig vondt egentlig...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...