prekæs Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 atæl = sur, sint bærl = fryktelig, eks, fryktelig varmt døm = dem eftæn = ettermiddagen etæ = spise fotgjengæroverfelt = fotgjengerfelt foppal = fotball føvvlær = fugler gøør = fryktelig, forferdelig, eks: gøørkallt gøøre= kline, søle hønn = horn ille = veldig eks. ille moro gett joppæneserær =Japanske menn kryne = trøkke snø inn i tryne til en aan knøøtn = gjerrig meddæn =middag Flertall: meddrær møøk = møkk møøle = maule, døtte inn i hue nøtte = det nytter nerænte =Østfolding oppænte = fra indre østfold oppsei =offside rekkvisjon = rekvisisjon rete = irritere røøtn = råtten tjååkæ = 100% tråki = trist tællekæll = walkman tørvæ = underlag for fotballsparking ærbe = jobb ævv = også øy = du der Med tanke på badegjestene som snart kommer:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Meget opplysende, skal ta med lista når jeg visiterer området nå på vårparten! Likte spesielt joppæneserær, hehe.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, det var ikke lite heller! Jeg var forresten på østfold badet med skolen ifjor. Ikke vet jeg hvorfor vi måtte dra så langt... Eller hvorfor vi skulle dit! For et stort drittsted! Verste drittet jeg har vært med på!
prekæs Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Sånn i tilfelle fler trenger språkkurs:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Prekæruævv... Nøttærnte me språååkurs te døm herrane dibbrane vøttø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå