Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere vekke ungene om morgenen for å få dem avgårde i barnehagen? I så fall; hvor tidlig skla dere da av gårde og når legger ungene seg om kvelden.

Har vel ikke skjedd mer enn noen få ganger hos oss i de 4 årene vi har hatt barnehageunger. Her er det ungene som vekker oss slik at vi aldri bruker vekkeklokke en gang. Ungene er da i barnehagen ca. 7.30 og vi har også hatt tid til felles frokost. De to søte små er 2,5 og 4,5 (ikke spesielt søte når de ramler ut av sengene sine klokka halv seks og vil stå opp!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca. 1 gang i uka må jeg vekke han, han må stå opp seinest 07.30 for å rekke å spise frokost før vi drar, er i b.hagen kl. 08.30. Ellers pleier han å våkne kl. 07. (er 22 mnd). Han legger seg kl. 19.

Skrevet

Når mannen leverer blir hun vekket kl 7.10 og levert 7,30 spiser frokost i barnehgen. Når jeg leverer vekker jeg henne 7.30 og leverer 8.00 hun spiser fortsatt da frokost i barnehagen.

Hun blir lagt kl 20.00 hver kveld men bruker mellom 30 min og 2 timer på å sovne på kveldene.

Skrevet

Han vekkes 6.15.. Drar i bhg 6.30 ca..

Han legger seg kl 19..

Skrevet

Har aldri måttet vekke mine unger... De er klar for ny dag kl 06 uansett ;-)

Eldste blir nå lever i barnehagen ca 08.30 siden jeg er hjemme med minsten.

Skrevet

Sida eg er student og ikkje startar dagane mine så tidlig så står me opp ca kl 08. Gutten min på 4år står opp med pappan sin som regel rundt kl 06, han sitter i stua og ser på tv når eg står opp med jenta våres. Ho hender det at eg må vekke og andre gonger er ho våken.

Ho blir 2år i juni. Jenta våres legger seg mellom halv sju og sju, gutten våres legger seg mellom sju og halv åtte, hvis han ikkje ber om å få legge seg før den tid.

Ja, mine barn ber om å få legge seg. Spør eg vesla om ho kan finna sutten og bamse så me kan finna senga så svarar ho klokke klart "JA", og da hender det at storebroren kjem og lurar på om han au kan få legge seg......

Skrevet

Leverer i bhg mellom ni og halv ti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...