Gå til innhold

1 dag til termin, 100 år til fødsel........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ihvertfall føles det sånn!!! Er sikker på å måtte gå to uker over å så bli satt igang!!.... Crap, e liksom litt mer enn klar no!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det... men ikke sikkert du føder 14 dager over.Du får rocke litt i bingen med typen;). selv fødte jeg 14 dager over sist, men hadde ikke sex heller.. Uansett ,tenk du har en baby innen 2 uker:)

Skrevet

Ja, men nå føles to uker sinnsykt lenge!!!!! Hehe.... Får se om jeg ikke får typen med på kos, men jeg tviler... Han er veldig flink til å vise at han elsker meg og at han synes jeg er vakker. Men han har hatt litt problemer med å ha sex med meg i noen uker... Han vil ikke snakke om det, men jeg tror det er pga babyen... Hehe.. Han er nå litt søt da.

Skrevet

Vet det ikke hjelper å trøste med å si "pytt, du slipper å gå to uker over". Er du lei, så er du lei. Man kan nesten bli aggressiv når folk rundt en prøver seg med trøstens ord...

Jeg har 24 dager igjen, og DET er lenge det. Vi vil jo bare ha bebisene våre ut så fort som mulig, utålmodige som vi er. Og da hjelper det lite å tenke rasjonelt. Det er nesten komisk.

Skrevet

Blir helt gal av å vente jeg og! Termin i dag, men er sikker på at jeg kommer til å gå mange dager over, sikkert uker også. Ikke noe hjelp å få fra gubben heller. Han klarer ikke helt tanken på at det er "en til" med på morroa. Kan jo skjønne han litt, men akkurat nå vil jeg bare få ut ungen.... Er så tolmodig!!!!!

Skrevet

Vi er såååå tålmodige ikke sant!!??? :) Hehehe...

Skrevet

Om dere er veldig utålmodig så prøv kjerringrådene.

-Spis en hel annanas

-Hiv innpå med kanel enten på grøt i te på kaffelatten osv

-Ring å få time til modningsakupunktur i dag om det er der dere bor.

-Gå tur i mer en 1 time så fort gange dere klarer.

-Vask huset

-Og sex ikke minst. Alle vet jo at sæden er det eneste en vet har effekt. Men så er det jo ikke alle som får med seg typen på dette....

Ta klyster

Iallefall noen tips dere kan prøve;)

Skrevet

Og jenter, det værste er at jeg tror ikke at det er noe vi kan gjøre for å starte fødselen, men alikevell finner jeg meg selv sittende her å drikket Schweppes bitter lemon!!!!.... ;) Huff.... Jaja holder meg utørst ihvertfall! Hahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...