Gå til innhold

JIPPI!!! Termin i dag!:D Flere??? (samme som 3.trimester)


Turbomamma<3<3<3

Anbefalte innlegg

Endelig er den store dagen her, men skjønner jo at denne dagen ikke er noe annerledes enn de andre innenfor terminen. Det kan jo skje når som helst, og det er jo sjeldent at det skjer på termindagen..

Men håper den har tenkt seg ut snaaaart! Er så spent på å se den lille..

Vil håpe og tro at det skjer snart. Tar over vårt nybygde hus i morgen, så har nok å gjøre da..Men den er hjertelig velkommen når som helst!!

Jeg er i veldig fin form, har vært det hele svangerskapet, og særlig siden permisjonen startet. Så har prøvd å gå litt turer, pakket og holdt meg litt aktiv. Tror ikke det hjelper til å sette i gang fødselen, for da hadde det vel skjedd fram til nå, hehe!;) Men synes det er greit å holde seg litt i aktivitet, føler jeg er fit for fight til fødselen!!:)

Flere her med termin i dag? Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin i morgen jeg da... Tror ikke noe kommer til å skje her nei...

Jeg har også bare stullet og stellet litt rundt omkring her, sambo har tatt meg med på gåturer, og vi har fått på plass stellebordet og slikt. Har ingen tro på at man kan starte fødselen selv, den starter når kroppen og barnet er klar. :) Så har tatt det med ro, er uthvilt, frisk i kroppen og klar for fødselen!! Bring it on! Det er ingenting jeg ikke kan klare!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...