Ådæven Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 for å spørre om det går greit med sønnen min. Kanskje litt for ofte, tror om de blir irritert? Jeg klarer ikke la være. Ringer ikke flere en en gang på en dag og ikke hver dag men sikkert et par ganger i uka...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir absolutt ikke irritert på de som gjør det. Nesten litt mer andre veien...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Skjønner ikke poenget da.. Er det noen problemer med han i bhg?
Gjest ->>- Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 De himler sikkert litt med øynene. Tror du ikke de hadde sagt fra til deg om det ikke gikk greit?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, forresten.
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Det har jeg aldri gjort! Hvis det er noe så stoler jeg på de at de ringer meg eller mannen min. Vil tro at de himler litt med øya ja, ikke vondt ment.
cammilla26.07.08 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ber heller om å få snakke med en av de ansatte når jeg bringer eller henter barnet.
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Sønnen min har gått i barnehage jeg har aldri ringt hvis det ikke var for å gi en viktig beskjed, feks at andre skulle hente o.l. De har annet å gjøre enn å snakke i telefonen med foreldrene...så dette bør du slutte med synes jeg...for jeg tror det kan bli et irritasjons moment etterhvert..og "snakk"...
Ådæven Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 Han er 2 år. Han har vært litt mye syk, ikke alvorlig men mye småsyk pluss at han har hatt veldig humørsvingninger og virket litt lei seg eller som om han har vondt av og til. Derfor må jeg liksom bare høre at han har det bra..han har vært veldig plaget med tenner i det siste og sovet dårlig også.
Ulldott Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er ped leder på småbarns avdeling og ser ingen problemer med at foreldrene ringer og hører hvordan det går. Bare positivt det!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Jeg snakker med de som jobber der når jeg leverer og henter. Skulle noe oppstå, så ringer de ansatte meg (eller far). Foretrekker at de ansatte får brukt tiden sin på barna i stedet for å sludre med foreldre på telefonen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Er det noen grunn til at det ikke skulle gå greit med sønnen din? Hvis ikke så syns jeg personlig det er teit å ringe ja. Du kan jo heller spørre når du henter han, om det har gått greit.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Skulle jeg ringt bhg for å høre åssen det går hver gang junior er småpjusk, så hadde jeg ikke fått gjort noe annet enn å ringe.. Synes det er mye bedre å heller spørre når jeg henter han.. De ringer deg jo om det ikke skulle gå bra..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Litt voldsomt? Jeg har ikke ringt etter tilvenningen. De ringer hvis noe er galt, og jeg snakker med de ved henting og levering.
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Det gjør jeg ikke.... stoler på at de ringer meg hvis det er noe utover det vanlige.
Mamma2OO5 Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 I vår bhg sier de at det er bare å ringe om man lurer på noe. Det er ikke så rart at du gjør det. Det er jo barnet ditt!!! Det kjæreste du har. Gjør det selv noen ganger, men regner ikke med at de himler med øya fordet. Hvorfor skulle de det?? folk er forskjellige, noen føler ikke behov for det, mens andre synes det er godt å høre hva barnet driver med og om det har det bra. Helt naturlig:o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 Det er litt rart at 2 pedagoiske ledere inne her sier det er positivt mens resten synes det er unødvendig. Skal jeg være ærlig med deg HI så har jeg gjort det samme de dagene gutten min har grått veldig når jeg har reist. Lenge siden nå at han har grått da når jeg reiser. Men ellers ringer jeg ikke, da ringer de til meg hvis det er noe. Du gjør det som du føler er best for deg og dit barn og jeg er sikker på at de i barnehagen føler du er opptatt av og bryr deg om barnet dit når du ringer for å høre om han har det bra.
Melkerull Skrevet 4. mars 2008 #19 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ringer bare hvis det er noe veldig spesielt, og det er svært sjeldent. Jeg stoler på personalet i bhg.
Himmel og hav Skrevet 4. mars 2008 #20 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er også ped. leder på en småbarnsavd, og jeg synes det er helt greit at foreldre ringer, MEN om du ringer på ubeleilige tidspunkt så kan det være litt trøblete, spesielt om det er ganske ofte og det ikke er noe annet enn for å høre hvordan det går. Jeg har hatt foreldre på avd. som ringte hver dag i flere måneder for å høre hvordan det gikk, men de ringte i sin lunsjpause som var midt i den mest hektiske tida hos oss ( bleieskift, legging og lunsjpause) og vi hadde egentlig ikke tid til å stå og "småprate" i telefonen. Tilslutt måtte vi be dem om å ringe på et annet klokkeslett, eller stole på at vi ringte dem om det var noe. Jeg synes det kommer litt an på hvor lenge gutten din har gått i barnehagen også. Om han har gått der et år så er det kanskje på tide å se på om det er noen bakenforliggende årsak til at du synes du trenger å ringe (stoler du ikke på personalet, har du dårlig samvittighet for at du lar han gå i barnehagen, er det for å gi deg selv en midlertidig pause fra uro e.l.) Det er kanskje lurt om du spør hvilket klokkeslett det passer best at du ringer på, siden du ringer ganske ofte, for hver gang personalet må løpe for å ta telefonen fra deg, så løper de samtidig fra badet de holder på med med barna.
Himmel og hav Skrevet 4. mars 2008 #21 Skrevet 4. mars 2008 ...fra det (ikke badet!) de holder på med med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå