Ådæven Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 for å spørre om det går greit med sønnen min. Kanskje litt for ofte, tror om de blir irritert? Jeg klarer ikke la være. Ringer ikke flere en en gang på en dag og ikke hver dag men sikkert et par ganger i uka...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir absolutt ikke irritert på de som gjør det. Nesten litt mer andre veien...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Skjønner ikke poenget da.. Er det noen problemer med han i bhg?
Gjest ->>- Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 De himler sikkert litt med øynene. Tror du ikke de hadde sagt fra til deg om det ikke gikk greit?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, forresten.
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Det har jeg aldri gjort! Hvis det er noe så stoler jeg på de at de ringer meg eller mannen min. Vil tro at de himler litt med øya ja, ikke vondt ment.
cammilla26.07.08 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ber heller om å få snakke med en av de ansatte når jeg bringer eller henter barnet.
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Sønnen min har gått i barnehage jeg har aldri ringt hvis det ikke var for å gi en viktig beskjed, feks at andre skulle hente o.l. De har annet å gjøre enn å snakke i telefonen med foreldrene...så dette bør du slutte med synes jeg...for jeg tror det kan bli et irritasjons moment etterhvert..og "snakk"...
Ådæven Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 Han er 2 år. Han har vært litt mye syk, ikke alvorlig men mye småsyk pluss at han har hatt veldig humørsvingninger og virket litt lei seg eller som om han har vondt av og til. Derfor må jeg liksom bare høre at han har det bra..han har vært veldig plaget med tenner i det siste og sovet dårlig også.