Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort..? Ang. barnehage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første uka i desember begynte 4 åringen i bhg.. 3 dager i uka, fikk bestemme selv hvilken dager, og ble usikker hvilken dager vi skulle ta.. Så sier vi mandag, tirsdag og torsdag.. Mener ho sa: at dere kan bytte til mand, onsd, og fred om vi ville det senere....

Så spør jeg i januar om å få bytte dager til mand, onsd, og fredag.. Det fikk vi uten problem.. For noen dager siden fikk jeg en sms, der stod det at han må bytte tilbake til det han utgangspunktet hadde.. Det var ikke spørsmål om vi kunne det, det var et krav om at det måtte gjøres..

Hvordan ville dere ha forholdt dere..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurt hvorfor? og sender barnehagen sms??

Skrevet

Sender de sms? Haha.

De får vel forholde seg til det de har sagt til deg da.

Det er ikke så veldig ryddig å sende sms, det reagerte jeg på.

Skrevet

Jepp, de sender sms...

Ho skrev at det blilr kollisjon med inntak..

Skrevet

Men det skulle hun nesten tenkt på før hun sa ja.

Skrevet

Jeg er tydligvis heldig med vår barnehage. jeg bestemmer fra uke til uke hvilke 3 dager han kan komme...

denne uka tirsdag onsdag, fredag - neste uke mandag torsdag og fredag. uka etter har jeg ikke sett på enda...

hadde jeg ikke akseptert!

Sms. Er det mulig?

Skrevet

Så hva ville dere ha gjort..?

Har sagt til henne at det ikke går for min del å bytte tilbake, jeg har meldt meg på kurs, og kurset går de dagene..

Men, likevel så spør hun om det går an å bytte tilbake...

Ringte kommunen, sjefen for bhg i kommunen.. Nevnte det som har skjedd.. Han ringte dama i bhg. da sa ho til han at det var bare et forespørsel, gikk det ikke for oss så var det greit.. Sa til han at det var ikke et forespørsel ho kom med, men et krav om det...

Likevel så gnåler ho om å få det tilbake til slik det var...

Skrevet

Hun sender sms til foreldre og pynter på sannheten når hun blir konfrontert med det hun har sagt...?

Du kan ikke bytte dager, så da gjør du ikke det da.

Skrevet

Gikk over sms`ene fra henne nå, siste mld fra ho står det: Vi får prate om det i morra, og se på hva vi får til..

I denne saken så vil jeg og sambo si at ho ikke virke mye profesjonell...

Skrevet

Glemte å skrive at dette var på torsdag, da hadde jeg allerede sagt at det ikke går..

Likevel så spør ho på fredag og igjen i går....

Ho kommer vel til å spørre i morgen også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...