Gå til innhold

Lille Andreas kom 5 uker før termin!!


kreps32

Anbefalte innlegg

Og det gikk fort.Begynte å tenke på om det var fødselen som var igang rundt 13.30.Hadde mye kynnere(som da nok var svake rier).Men ikke vondt.Ringte sykehuset 14.30 for da var det bare 2 min mellom kynnerne.Var på sykehuset 15.30 og fødte 17.20.Vannet gikk ikke,kom sammen med babyen.Rask fødsel ,men ikke behagelig å gå fra 3cm opning til full opning på 1t.Ingen pause mellom riene.Men kan vel ikke klage når det går så fort.Brukte lystgass denne gangen som sist, men lite efekt mot smertene egentlig.Men greit på kunne konsentrere seg om å puste i maska.

Min lille vakre gutt var 1998g,og 47 cm, 32cm i hodeomkrets. Så litt liten for å vere i uke 35.Var på barsel på sykehuset 1uke.Og vert hjemme 1 uke.Fortsatt for svak til å suge lenge på puppen,så pumper og koppemater han kvar 3.time heile døgnet.Veier nå nesten 2,200g, går sakte men sikkert oppover.Sover heile døgnet,så mellom matøktene er det ikke mye vi merker til det nye familiemedlemmet:).

Storesøster på 19mnd(som var født 4uker før termin) syns det er greit,hun får fortsatt det meste av oppmerksomheten..så ikke sjalu i det hele tatt!Og godt er nå d.

Lykke til alle sammen.>Og drar fødselen ut,ikke ver redd for å bruke epidural.Ikke verdt å ha sinnsykt vondt når man kan sleppe.

Og be jordmor om å støtte godt opp om bekkenbunnen når babyen kommer.Eg fikk ikke en liten rift engang...har såklart litt med at han var så liten og da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med gutten.

Så bra at alt går fint med dere.

Kos dere masse med det nye familiemedlemmet og storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille Andreas:) DU gjør en kjempejobb med koppmating hver 3 time.....Det er slitsomt!!!! Håper dere koser dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...