Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Testet vel for tidlig jeg, så dette bare skulle virka som en forsinka mens.. Jeg har jo testet positivt i flere dager nå, og igår begynte småblødningene. blør fortsatt, ikke mye, nesten som første eller siste dagen når jeg har mensen.. ÅRH! Når jeg kommer hjem skal jeg teste igjen, og se om jeg fortsatt får positivt, hvis jeg gjør det, ringer jeg legen og prøverå komme inn så han kan få tatt en blodprøve av meg.. blerk..!
kaffeplante Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 du vil jo uansett ha hcg i blodet og urinen en stund i etterkant om det ikke har gått bra......så det er ikke noe poeng i å ta en test av den grunn.... det du må gjøre er å ta en blodprøve hos legen med 2 dagers mellomrom for å se om hcg.nivået synker eller stiger Lykke til!!!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vet men poenget er bare at jeg har bare tatt billigtester, som har blitt ganske svake positive.. Derfor tenker jeg å ta en clearblue og se om den er noe sterkere.. men skal ringe legen etter å ha testa så jeg kan komme nedom å ta en blodprøve som du sier.. er så irriterende dette her... flashback fra desember/januar dette!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg testet med CB også, og krysset lyser mot meg det.. Ringte legen og fortalte åssen ting er, så fikk jeg time imorra. Ho sa det kunne bare være en liten blødning i forbindelse med at jeg egentlig skulle hatt mensen nå, og det var jo beroligende, men klarer ikke heeeelt å være kald og rolig likevel.. Blir spennende å se imorra.. Eller ialelfall når jeg får svar på evt. blodprøve og sånn.. Krysser fingrene iallfall!
Emmeline med spire Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Vil bare ønske deg lykke til jeg! Du får si fra hvordan det går hos legen i morra. Krysser fingrene for at alt går bra!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ikke så mange svar jeg fikk hos legen. Fikk full svangerskapskontroll med blodprøvetaking, veiing og utdeling av gravid-bøker til den store gullmedaljen. fikk også helsekort av jordmora og henvisning til UL til fredag. Da får jeg se om det fortsatt er noe der inne.. uff, jeg har så dårlig følelse, tror ikke jeg er gravid lengre jeg..:S
Mia og gullgutten! Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Huff, ekkelt å gå sånn å vente på å få svar. Men bra du får oppfølging fra legen da Hvor langt er du evt på vei på fredag? De siser jo at det kan gå bra selv om en blør litt. Hadde du mista før? Krysser fingrene for deg og håper alt går bra!! Trøsteklem
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 nei, er ikke noe gøy å gå og vente sånn.. flashbacks fra forrige SA vettu.. :S Mista i januar ja, så er ikke lenge siden.. Er fem uker på vei, fem uker og to dager blir det vel
Mia og gullgutten! Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Det er mitt største mareritt også... At hvis det klaffer igjen så går det galt igjen.. Men hadde du småblødninger sist? Eller kom bare alt på en gang?? Jeg hadde MA og hadde små blødninger fra uke fem til 10. Da kunne de være sikker på at det ikke var hjerteaktivitet og en abort ble fremprovosert. Men har lest masse om at det kan gå bra altså!! Krysser fingrene Prøv å tenke positivt, selv om det ikke er enkelt. Tok ikke legen blodprøve av det i dag? Så du kan ta ny å se om du har økning el senkning i hcg? De kunne ikke se noe med UL på meg i uke 5.
Mia og gullgutten! Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 men du har du testa neg etter SA? Kan teste positivt ganske lenge etterpå.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Vet, er en fryktelig følelse. blir liksom så paranoid, iallfeall om en kjenner at kanskje ikke alt er som det skal. hadde nok slappet mer av om jeg ikke hadde blødd kan du si... De tok en haug med blodprøver idag, så regner med de tok HCG også.. blir spennende å se! Da jeg mistet sist, begynte det å småblø på morgenen 1 januar, så ble det bare mer og mer, så kom smertene, og SÅ kom "fossen" av blod.. helt gyselig:S
TT 73 Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Ny her jeg, eller ikke helt ny. Vært inne på sidene mye i det siste, men ikke blitt medlem før nå. Vel, nok om det.... Ville bare fortelle om mine to svangerskap. I begynnelsen fikk jeg menslignende blødninger i 2 - 3 dager da jeg egentlig skulle ha mensen. Så det går an å ha blødninger og allikevel gå helt fint. Mine gutter er i dag hhv. 10 og snart 7 år gamle. Håper det går bra med deg. Lykke til.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 jada, har testet negativt etter SA:) har også hatt mensen etterpå. den kom bare fire uker etter selve SA'en, så tror kroppen min er flink til å tilvenne seg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå