Gå til innhold

Noen som har funnet en avknapp på babyen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle meg hvor den er??

I dag er en sånn dag hvor jeg nesten ønsker jeg ikke hadde hoppet i høyet den gangen for snart 11 månder siden...

Hun har bæljet i et sett siden halv 9 tiden omtrent... Og ingen ting hjelper.. Tørr bleie, mat, kos, smokk, bæring, INGEN TING!!!! Ikke en gang at jeg la henne oppi senga hos meg hjalp... GRRRRRR......

Frustrerende når ingenting hjelper...

Så akkurat nå ønsker jeg meg en av og på bryter på henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes dessverre ikke... Men du kommer til å ønske deg det flere ganger i løpet av de neste årene, det er sikkert!!

Skrevet

Huff ja.. D gjør jeg nok sikkert.. Men hun er jo verdens beste og søteste lille vesen når hun er blid, og det er heldigvis ikke ofte hun er som i dag.. :)

Skrevet

Jeg har ingen avknapp jeg heller, ingen av mine tre har kommet med en sånn.

En i min andre barselgruppe hadde en skrekkopplevelse med en potensiell avknapp. Hun hadde en stor fra før (3-4) og med gjester på besøk kom det sedvanlige spørsmålet til storebror om lillesøster skrek mye. "Ja, hun gjorde det før, men nå har jeg funnet avknappen" hørte moren ham svare. Da han ble bedt om å vise hvor den var av lattermilde voksne, viste han at han pleide å trykke henne oppe på hodet. Demonstrerte tydelig hvordan han klemte fingeren inn i fontanellen oppå hodet... Det ble slutt på alle smilene rundt kaffebordet og mor og datter oppsøkte helsevesenet etterpå :-(

Skrevet

Oi da.. Nei, det var en litt vel drastisk avknapp ja.. Huff.... Hvordan gikk det med jenta da? :-/ Skumle greier..

Skrevet

Så lenge jeg hadde kontakt med dem, gikk det bra. Jenta var inne til kontroller og de fant ingenting. De prøvde å trøste seg selv med at fødsel også kan trykke sammen litt... Vet at de skulle følges opp videre, men nå har jeg ikke snakket med dem på lenge. Barna er nå 2.5 år.

Skrevet

Hva med å kjøre en tur?? Da sovner tulla vår :)

Skrevet

Det kan jo hende hun har vondt i magen. Prøv å massere henne under beina. Det pleier å hjelpe etter en stund. Mine har prompet som bare det etterpå. Prøv å bær henne med magen mot armen din. Slik at hun ser ned i gulvet liksom. Det er ikke så lett å vite hva man skal gjøre når di er slik. Føler med deg.

Skrevet

Jeg har bestandig hårføneren som reserveplan hvis ingenting hjelper. Lillegutt stopper hylinga og lytter til den jevne lyden. Dette er trikset vi ofte bruker hvis han blir overtrøtt og ikke klarer å roe seg ned. Sovner på kort tid. Kjøkkenvifta hjelper også, men hårføneren kan man jo ta med seg rundt i huset:)

Skrevet

Åh ja en avknapp takk. Lillegutt sutrer 24/7 for tiden, ingenting er bra. Hyler om å komme på fanget og så hyyyyler han mens han er på fanget. Er nok en kombinasjon av tenner samt litt klengebehov. Men når vi nettopp har flyttet og jeg sitter og ser på ørten kartonger som burde tømmes så blir man litt lei. For hadde jeg fått tømt dem og ryddet så kunne han jo fått lekt mer på gulvet og fått utforsket nye huset...men her sitter jeg og prøver å underholde en som egentlig bare er sur....

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva bruker du hårføneren til=)

Skrevet

Hun har ikke økedag da?

Skrevet

Hårføneren brukes til og lage en jevn lyd som kan få babyen til og roe seg.

Skrevet

Men nå er hun jo verdens herligste da.. Sitter/ligger i stolen sin å "prater" og leker med bamsene som henger over. =) Var bare de timene med sutring i morges..

Men kunne jo vært noe så enkelt som at hun f.eks. klødde på ryggen... Alle vet jo hvor ekkelt det er... Og så klart, hun kan jo ikke si ifra på annen måte enn å skrike/sutre.. Og ny bleie og pupp hjelper jo ingen ting om hun klør noen plass.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...