Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Vil ikke ha den Phil & Teds (er det det den heter ? ) hvor den ene omtrent ligger under vogna. Vil ha 4 hjul. Noen som har peiling ? Jeg så en perfekt en i stad, men jeg kjørte så jeg fikk ikke sett merket. Har ikke peiling på vogner heller......hehe
På vei igjen <3 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det finnes en som heter beb ideal eller noe sånt. Jeg hadde den, men brukte den bare et par ganger. Den som sitter bak ser ingenting, og det er ev veldig tung vogn å kjøre...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Bebe Confort har en fin med masse funskjoner. Se bebconfort.com
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Meningen er at babyen skal ligge bak og eldste sitte foran. helst vil jeg ha noe greier som man kan klikke på en annen vogn da eldste er litt over 2 år når nestemann kommer, bruker nesten ikke vogn til han nå. Men hadde vært kjekt å ha noe jeg kunne puttet han oppi om jeg måtte/om han er sliten..
SaDa Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Inglesina og basson har.. Ellers er det noen på finn.no Gå på barneutstyr, skriv: "etter hverandre" der du kan skrive ord i annonsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå