Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Litt kjedelig i dag.. ingen som har ringt meg for ekstaarbeid;(
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du jobber som politi bør du vurdere å ta bort det lekre bildet av deg ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Passer seg vel bra med slike bilder på en babyside vel? Tehe...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 det er lovlig å ha slike bilder på nett da.Og det er jo en stor del av livet mitt osm jeg ikke skammer meg over;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det er fullt lovlig, spørsmålet var vel heller om det passa seg på den type side du nå er på Men hey, if the crown fits ;o)
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Sorry, men klarer virkelig ikke å ta deg seriøst....hehe....
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Flott det...jeg ville desidert ha skjerma offentligheten for den posituren der...så er det sagt....særdeles lite sexy og lite flatterende mildt sagt....tviler på at du er noen "proffstripper" i hvertfall....for de vet få fram det beste når de poserer....
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Haha. måtte gp inn på profilen og da begynte jeg å skrattle.. haha... En sånn positur vile jeg ikke se meg selv i.. Noe mer flatterende er mer min stil...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke meningenå få frem det beste, men menns fantasi...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 akkurat DET er ikke noe problem, om du befinner deg på en sexside. Menn tar til takke med mindre enn det der, men dette er faktsik en baby/barn-side, og da blir det usmakelig. Hva vil du oppå med og legge et slikt bildet på en side hvor 98% av brukerene er damer?