Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Litt kjedelig i dag.. ingen som har ringt meg for ekstaarbeid;(
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du jobber som politi bør du vurdere å ta bort det lekre bildet av deg ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Passer seg vel bra med slike bilder på en babyside vel? Tehe...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 det er lovlig å ha slike bilder på nett da.Og det er jo en stor del av livet mitt osm jeg ikke skammer meg over;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det er fullt lovlig, spørsmålet var vel heller om det passa seg på den type side du nå er på Men hey, if the crown fits ;o)
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Sorry, men klarer virkelig ikke å ta deg seriøst....hehe....
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Flott det...jeg ville desidert ha skjerma offentligheten for den posituren der...så er det sagt....særdeles lite sexy og lite flatterende mildt sagt....tviler på at du er noen "proffstripper" i hvertfall....for de vet få fram det beste når de poserer....
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Haha. måtte gp inn på profilen og da begynte jeg å skrattle.. haha... En sånn positur vile jeg ikke se meg selv i.. Noe mer flatterende er mer min stil...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke meningenå få frem det beste, men menns fantasi...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 akkurat DET er ikke noe problem, om du befinner deg på en sexside. Menn tar til takke med mindre enn det der, men dette er faktsik en baby/barn-side, og da blir det usmakelig. Hva vil du oppå med og legge et slikt bildet på en side hvor 98% av brukerene er damer?
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Vil kanskje tro at mennenes fantasi vil virke litt bedre hvid man faktisk har et sexy bilde som "trigger" fantasien mer.. Jeg kjenner mange menn og tror nok ikke de vil velge en med den posituren først.. Hihi
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 menns sexfantasi.......... eller hva du har lyst at de skal fantasere om?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 De fantaserer om å putte stilken inn under trusa vel...
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 STILKEN?? HAHAHA..... Må være kjipt med en stilk...
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 HAHA HA HA HA.....stilken....... du må være veninna til strippetone..... Ja, du fikk meg til å le ihvertfall.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #19 Skrevet 4. mars 2008 Er dessverre ikke alle mannfolk som kan skryte av å ha mer enn en tynn stilk i buksa...hohoho
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #20 Skrevet 4. mars 2008 hahahaha...*lmao* jsaja...du strippepike stippepike...takk for underholdningen.....fått dagens latter om ikke annet...thnx :-D
melkekua™ Skrevet 4. mars 2008 #21 Skrevet 4. mars 2008 Ikke ofte vi får lørdagsunderholdning på en tirsdag ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2008 #22 Skrevet 4. mars 2008 Nei er godt mulig det, men takk for at jeg aldri har møtt en av de.. HAHAHA... STILKEN... Er ikke akkurat svære greiene det da..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #23 Skrevet 4. mars 2008 Hoho.. bare hyggelig det ugla;) Du har forresten nicket til dåsa mi;) Hun heter ugla! Når det er hår på a, så kaller vi hun bare for burugla;)
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #24 Skrevet 4. mars 2008 så det er mannfolk med stilk du vil ha........ så vidt jeg vet (uten å ha sjekka selv) skikkelig utstyr. phu...da slipper vi å se deg på neste fest! Det holdt med strippetone. Hun gjorde det gratis også. Lo så jeg nesten tissa i buksa. Man må faktisk innse at glansdagene tar slutt for noen! hint hint... , men du kan jo ringe nærmeste bordell. får sikkert jobb.Kan jo hende du kan få en stilk å sutte litt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå