Gå til innhold

termin 11.juli, hvordan gjør dere med ferie og permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha 54 uker permisjon, og far skal ha 6 uker av disse(hvis ikke den nye 3delinga trer igjennom) Hvordan deler dere det opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ha det samme som deg.er det ikke sånn at far tar 14 dager etter fødsel og 4 uker til slutt? blir ikke å ta ferie til sommeren.skal overføre til neste sommer.

Skrevet

Siden jeg er sykemeldt har jeg lagt ferien min inn i permisjonen slik at den er blitt utvidet med fem uker. Far skal ha sine seks uker neste vår før vi skal ha fire uker ferie sammen til neste sommer.

Har termin i juni.

Det er ikke noe som er blitt bestemt angåender tredeling av permisjonen, det er ett forslag som har kommet og sam skal gås igjennom og så skal det sluttet et vedtak og det kan ta lang tid. Og sånne vedtak har veldig skjelden tilbakevirkende kraft.

Det kom inne tt nytt forslag til Anniken H(husker ikke helt etternavnet) i gå om firedeling av permisjonen. 11 uker mor 11 uker far 22 uker til å dele.

Skrevet

Jeg har også termin 11.juli;)

Her tar vi 44 uker permisjon, men jeg søker om å få fars 6 uker siden han er student og ikke har mulighet til å ta 6 uker borte fra studiet. Håper jeg får disse ukene, så de ikke bare faller bort. Årets ferieuker tar jeg nok til høsten. blir nok også å ta litt ulønnet permisjon etter de 44 ukene, er vell ikke så enkelt å få ungen i barnehage i april/mai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...