Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ,

Jeg er i uke 21 og er sinnsykt forkjølet. har ikke feber Bruker nesespray for barn. Er litt usikker på om jeg skal gå til lege. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sinnsykt tett nese og hoster noen ganger så jeg kaster opp hver morgen nå.. Er ALDRI forkjøla ellers, men har vært det nå siden jeg ble gravid ca (18+5 idag). Det er fordi man får mer blod i kroppen, alt blir presset sammen osv. har hørt det er helt "normalt" at man liksom får en forkjølelse som aldri blir borte.. men er du bekymret, så ring legen eller jordmor og få noen tips :)

Skrevet

Jeg og... var hos legen i går, ikke det at han kunne gjøre så mye, men fikk en sykmelding....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...