Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge skal jeg vente på at testen skal bli positiv..... hadde mensen for ca 14 dager siden, tok en test for 4 dager siden, negativ..... slutta med p-piller 8 mnd siden....vil ha beibi!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke glem at du kan gå leeeenge hvis du f.eks har gått på p-pilla i mange år først.. Jeg tror det er veldig individuelt når det gir utslag på testen til folk, men smør deg med tålmodighet, hopp i halmen og vent noen dager til.. :)

Lykke til!!!

Skrevet

ja vet d kan gå lenge...tok nesten to år fra jeg slutta med pilla sist til lillejenta(3år) ble til.... har gått på minipiller de to siste årene, trodde kanskje d gikk litt fortere....går skikkeli inn på psyken dette!!

Skrevet

hvis du hadde mensen for 14 dager siden, har du vel mest sannsynlig akkurat hatt el og du må nokk vente 14 dager til før noe vil vises...

En graviditet test vil kunne vise graviditet som regel fra den dagen du skal ha mensen..

Skrevet

ok, da blir det full sjekking om 14 dager;o) helt utrolig hvordan dette kan gå inn på en, å gå å vente sånn i spenning....:o)

Skrevet

Var det eggløsningstest du tok eller graviditetstest du tok? For graviditetstesten kan være positiv omtrent samtidig som en skulle hatt mensen, og eggløsningstest ca. 14 dager etter mensen. SÅ er det 14 dager siden mensen kan det lønne seg å hoppe i høyet i disse dager, og håpe at mensen ikke kommer neste måned.

Skrevet

Tok 4,5 år med meg... Tålmodighet, tålmodighet.... og ikke stress med tanken på at du skal bli gravid hver gang du har sex...tror mye av det er psykisk....

Skrevet

har alltid trodd og hørt at det ikke er vits i å ta test før første dag etter uteblitt mens... er det ikke sånn lengre? du må nok smøre deg med tålmodighet og vente litt til. :-)

Skrevet

gjør som de andre sier, vent med og ta test til forventet mens... og ikke tenk så mye på det, vist du har sex, og tenker kanskje vi fikk det til nå, kan jeg vedde på at du må vente 3 år til! ha tålmodighet, ha sex for og ha seg og ta det som det kommer:)

Skrevet

Kan vel høres litt teit ut, men ikke tenk på at du skal bli gravid. Etter ma for et år siden prøvde vi masse masse og masse, og hver mnd var jeg like sur for at jeg ikke var blitt gravid. Så fant jeg det for godt at jeg ikke kunne bli gravid igjen etter ma, bestilte time hos gynekolog for å sjekke om alt var bra osv. Og vips var jeg gravid. Så timen hos gynekologen kom godt med allikevel, da i form av ultralyd. Var da i uke 6 og jenta mi var da 0,5 cm lang. Så prøv å skru om hodet noen mnd så skal du se at det ordner seg for deg også. Masse lykke og ståpå vilje til deg fra meg...

Skrevet

ja er kanskje det beste å fokusere på noe annet. satser på at det skjer utpå våren:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...