Gå til innhold

Var på gyn.UL i dag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går blødde jeg litt,var hos legen på gyn.sjekk og fikk vite at livmortappen var åpen og rød. Ble henvist til gyn.poliklinikk for innvendig ultralyd. Var veldig nervøs ja.... grøss og gru... Men dama sa at alt var som det skulle i et tidlig svangerskap:D ikke store saken som er inni livmora mi altså,.. hehe..rart å se... ;) håper nurket mitt vokser seg stor og sterk og fortsetter å klore seg fast<3

 

Det var bare en liten blødning,slik som visstnok er normalt i 1.trimester. Men greit å få det sjekket da. =)

 

Dessuten gikk det faktisk mer opp for meg at jeg er gravid!:) hehe<3 herli' :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var fint der inne da :) er ikke noe god følelse og se blod :S

Man får litt mer følelse av at man faktisk er gravid når man har sett det med egne øyne også, lykke til videre :)

Skrevet

Ja, sant det:)

 

Tusen takk ,og like måte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...