Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 I går blødde jeg litt,var hos legen på gyn.sjekk og fikk vite at livmortappen var åpen og rød. Ble henvist til gyn.poliklinikk for innvendig ultralyd. Var veldig nervøs ja.... grøss og gru... Men dama sa at alt var som det skulle i et tidlig svangerskap:D ikke store saken som er inni livmora mi altså,.. hehe..rart å se... håper nurket mitt vokser seg stor og sterk og fortsetter å klore seg fast<3 Det var bare en liten blødning,slik som visstnok er normalt i 1.trimester. Men greit å få det sjekket da. =) Dessuten gikk det faktisk mer opp for meg at jeg er gravid! hehe<3 herli'
Rascal_4.11<3 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Så bra at alt var fint der inne da er ikke noe god følelse og se blod :S Man får litt mer følelse av at man faktisk er gravid når man har sett det med egne øyne også, lykke til videre
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja, sant det:) Tusen takk ,og like måte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå