Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Sitter her på en myk pute, men ennå gjør det skrekkelig vondt. Har hatt litt hemorrider en stund nå, men de har ikke plaget meg annet enn at jeg har byttet bort string-truser til hipsters.. Og plutselig spratt det ut flere i går (helt uten videre) og de gjør veldig veldig vondt!! Har nesten ikke sovet i natt. Har smørt de med litt hemorridekrem, men det medfører også løsere mage og veldig vondt å tørke osv... Hva kan jeg egentlig gjøre? (Uke 40)
canutten Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 jeg har ikke noe svar men hiver på et spørsmål til...ekkelt...min har blødd i dagesvis. ganske mye egentlig. hele tiden....gjør det noe hvis jeg ellers ikk er plaget?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Det hjelper hvertfall å dytte dem inn igjen! Bruk mykt dopapir(ikke resirkulert) og drikk masse vann og biola så avføringen blir løsere. De gangene mine har blødd har jeg latt det gå noen dager for å se om det går over og det har det gjort. Hvis ikke ville jeg ringt legen.
2+1=gøy* Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Kjøp en salve som heter xyloproct 8ikke sheriproct). Jeg tror du får den uten resept på apoteket. Den hjelper og lindrer. Men jeg har ikke sjekka om den kan brukes under graviditet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Sheriproct salven gjør underverker, du burde kjøpe med stikk piller og salve.(kombinasjons pakke) Er derimot litt usikker på om dere får den uten resept fra lege, men er den salven og stikk pillene som tok bort mine. Har prøvd en annen tidligere også som var uten resept, men den fungerte dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå