Gå til innhold

trykkende smerte i skambeinet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har trykkende smerte i skambeinet uansett om jeg sitter ligger eller står.. noe som vet eller har opplevd lignende??? er kjempe ubehagelig og vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok baby som ligger med hodet der. Min har ikke festet hodet der, men er stadig der nede og dytter, det gjør av ogtil så vondt at jeg må puste og stønnet klarer jeg ikke å holde inne. Så hos deg kan det nok hende at den har festet hodet eller noe slikt.

Skrevet

Eller stumpen for den saks skyld.

Skrevet

jeg har det.... har bekkenløsning jeg, men vet ikke om det er det det er... har ikke fått spurt legen om det enda...

føles også som jeg har vondt oppover i tissen. som små gaffler som stikker oppover. utrolig ubehagelig. jeg vet heller ikke hva det er..

Skrevet

Vanlig vondt i skambeinet er også bekkenløsning ja, kan være det også. Alle får litt vondt i skambeinet før fødsel, det skal liksom gå litt ifra hverandre for at baby skal komme igjennom.

Skrevet

hei takk for svar....

venter tvillinger og kjenner at det sparker der nede.. så da er det nok stumpen som ligger der.. for tvilling 2 kjenner jeg sparke oppe.. hun ligger øverst... og sist jeg var på ul var begge i sete. men tror og føler at hun som ligger lengst oppe har snudd seg mens kjenner fortsatt spark nede på samme plass hos den andre..

er uke 32.. så håper det gir seg dor det er grusomt ubehagelig og de er enda noen uker igjen....

Skrevet

Men hvis det gjør vondt pga at stompen er festet, så vil det nok gå over etterhvert. Det gjør visst bare vondt i begynnelsen. Håper det gir seg snart da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...