Tamline Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har lasta ned en del cd'er og filmer, men jeg får ikke sletta dem etterpå...hvorfor?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja, vi har dette, men ikke lenge siden vi lasta det ned. Mener du å slette det fra der det blir stående når det er ferdig nedlasta?
Tamline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 nei, jeg mener å slette det fra pc'n. Har lasta ned en del som jeg ikke vil ha lenger.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Her bare høyreklikker vi på det albumet eller filmen eller hva det nå er, og da får vi opp en hel liste. Finner "slett" der, og trykker det. Da havner det i papirkurven. Vil du slette det derfra også, må du gå inn på papirkurven og tømme den. Sånn gjør vi det i hvertfall...
Tamline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, jada - jeg er ikke sååå dom da:p Men det står at filen ikke kan slettes...pah
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 hvis du går inn på kontrollpanel på pc en, så er det noe som heter legge til eller fjerne programmvare.. gå inn der! der har jeg slettet mye søppel:) hehe da velger du bare det du vil slette så uinstallerer du programmet, og borte blir det!
Tamline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 ja, men nå har ikke jeg tenkt å fjerne programmet da. bare noe av det jeg har lasta ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå