Trine & co Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er det mulig å kjøpe deksler til denne telefonen. Bakdekselet mitt har nemlig detti av (en liten del som har knukket, lenge siden), men nå har jeg lyst til å få den fiksa. Jeg har ikke lyst til å kjøpe ny telefon fordi jeg har i japan kjøpt noen kule slike til å pynte den med. Og hvor kan man få tak i det i Oslo?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Aner ikke om det er mulig å kjøpe deksler til denne, ser ikke sånn ut. Er denne telefonen i salg enda? Jeg har den og er veldig fornøyd. Foreslo den for en venninne, men hun klarte ikke få tak i den. Ser ikke mange med den telefonen.
Trine & co Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet ikke om denne er i salg ennå, kjøpte den i fjor. Vet at jeg så den i en elektrosjappe i tokyo, men da ikke der hvor de vanlige telefonene var, men i tax-free avdelingen i butikken. De hadde forresten veldig godt utvalg i telefoner der for de som er japanere, kjempemange fine telefoner der, men svigerinna mi sa at det var vanskelig å få tak i en telefon uten abbonement der (hu vurderte og å kjøpe ny tlf der). ÅÅÅ, har så lyst på nytt bakdeksel i rosa til denne, slik at telefonen min blir hel igjen.
* 5 om dagen * Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 http://www.amobil.no/sok/?query=deksel+til+sony+ericsson
Trine & co Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 dytter litt en gang til.... Hvis det ikke er mulig å få det er det kanskje noen som har en slik rosa telefon som de ikke bruker lengre og som jeg kan få bakdekselet til
Trine & co Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 lyseblå blir litt feil, da telefonen er rosa. Men takk for tilbudet.
Trine & co Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 dytter en gang til, kanskje det er noen der ute som har ett rosa som de ikke bruker lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå