Kakeåndsen Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Angående det med sjalusi, min gamle mattelærer sa alltid at det ikke er plass til to vakre i et speil, dvs at de fleste lykkelige ektenskap er der hvor den ene er vakrere på utsiden enn den andre. Hvordan er det hos dere? Er dere "like" pene? Her er sambo klart kjekkere enn jeg er pen. Jeg er mer, uhm, spesiel.
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 hehe..tjaaaa...noen dager føler jeg at han enn kjekkere enn jeg er "pen"...og andre dager føler jeg at jeg er "penere" enn han er kjekk...spørs på dagen...ingen av oss er direkte vakre, men mer normale...men med særegne trekk som tiltaler hverandre i hvertfall :-)
Lekamøia Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Det tror jeg andre må bedømme Han er høy og mørk, jeg er slank og mere lita. Ansiktene er vel ganske så vanlige. Men vi pleier å smile til hverandre når vi ser et par der den ene helt klart er penere enn den andre. Da kommer det alltid fra mannen min: "Han/hun har definitivt bedre smak enn henne/han".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå