RompeRock Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har skrevet om dette tidligere, i løpet av de siste dagene. Har altså vært på 2.gangsintervju. Og venter fortsatt på svar. Venter og venter. Vet at de ringte den ene referansen min i går ettermiddag. Hadde håpa de ringte meg for tilbakemelding (ansettelse eller avslag) enten i går kveld eller i dag tidlig. Men har ikke hørt noe ennå nei. Har ringt og "masa" en gang før (på fredag), så jeg får meg ikke til å ringe igjen. Så jeg får vel bare vente da. Og vente. Tør knapt støvsuge, av redsel for å ikke høre tlf. Og så har jeg selvfølgelig psycholyst på et eller annet. Frustrasjonen er her, og mensen er i anmarsj - hvor er sjokoladen?????
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Stakkars! Har sittet der du er nå og ventet og ventet.... Prøv å gjør noe rolig husarbeid, telefonen på max volum i baklomma. Ta deg en tur ut på butikken og kjøp sjokolade, viderekoble hustelefon om det er det nummeret de har fått. Lykke til!!! Krysser fingre for gode nyheter! :-)
RompeRock Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Takk og takk Har støvsuga nå da; så på tlf (mobil) hvert 2.minutt...;o) Ja, det spørs om jeg må ta med mini og gå en tur. Kam jeg kjøpe sjokolade på en tirsdag assa?? ;o) Prøver å la vær, skjønner du. Men det er vel unntakstilstand akkurat nå ;o)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Sjokolade er et grunnleggende behov i en spent situasjon!! :-) Selvfølgelig er det da lov å kjøpe sjokolaaade!!!! Ta deg en light-brus ved siden av så veier du opp for evt, kalorier... Hehehe Fortell hvordan det går med jobben da.
RompeRock Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Hihi, lightbrus og sjokolade hørtes riktig så slankende ut faktisk ;o) Ja, jeg skal gi beskjed )
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Du trenger sjokolade da!!Til innkjøp marsj;) Kanskje de sender brev,er ikke det mest vanlig?
RompeRock Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Nei, de ringer nok. Vi er bare 2 kandidater igjen, og de skulle ta en kjapp avgjørelse sa de. Så jeg regner med å få en tlf ja. Eller huff, søren og; kanskje de sender brev? Sukk og stønn, da blir det jo enda lenger å vente... Nei og nei!
RompeRock Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Forresten, kom på: Jeg vil helst ikke ringe, for det gjorde jeg på fredag. Men kan jeg sende en mail senere på dagen i dag, dersom jeg ikke hører noe? Saken er den at jeg må gi svar til en annen arbeidsgiver også, og trenger derfor å vite noe så fort som overhode mulig... Er mail litt mindre masende og desperat, eller ikke?
La Perla Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Det e rjo ganske lenge siden fredag. kan du ikke bare ringe og høre? Lykke til ihvertfall uansett hva du gjør med saken.
Mamma+2 Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er av den ekstremt utålmodige typen he-he....så jeg hadde nok ringt eller sendt en mail...bare si det som det er at det har med andre arbeidsgiver å gjøre... Kan da ikke tas som negativt at man gjerne ønsker jobben. Si ifra hvordan det går: Og ja....sjokolade i slike stunder er en nødvendighet---uansett om det går ene eller andre veien egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå