Gå til innhold

Stakkers gullet mitt... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte fra barnehagen nå og sa han hadde falt og fått ett dypt kutt i panna. De sa det ikke trodde det måtte sys, men jeg har helt vondt. Synes dere jeg skal dra og hente han??? de sa det blødde en del, men at han løper rundt å leker igjen nå... At de bare ville si i fra så ikke vi lurte når vi hentet han... Likevel så er det litt ekkelt synes jeg :( Hva bør jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har altid hentet mine barn når jeg får tlf fra barnehage/skole at de har slått seg og de blør. Regner med at de ikke ringer bare for et skrubbsår.

Skrevet

Men de sa vi ikke skulle hente han :( Jeg får ringe tilbake om en liten stund tror jeg...

Skrevet

Ring om en liten stund igjen og si at du er urolig, men spør om lederen eller noe kan berolige deg eller om du skal ta ham med til legen for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Jeg hadde dratt og sjekka forholdene selv med en gang, har selv opplevd at de har ringt for å si fra, men sa: Det går nok greit, trenger ikke hente ham: Og jeg dro, viste seg at han åtte til tannlege øyeblikkelig siden han hadde slått løs to tenner stakkars..så jeg stoler ikke alltid blindt på barnehage personells vurdering i slike saker, de er pedagoger og assistenter, ikke lege/helsesøster utdannet.

Skrevet

Ja, får gjøre det, litt rart de sier at det var så vi skulle vite det når vi henter han, da kunne de vel sagt det da? Hmm... Tusen takk for svar :) Går nok bra, men blir litt stressa av sånt... :(

Skrevet

Jeg er helt sikker på at hvis de mente du skulle hente han hadde de sagt det. Jeg har blitt møtt av både blått øye og kul i pannen og ville vel satt pris på å bli ringt opp begge gangene. Slik at jeg kunne vurdert selv om jeg skulle hente eller ikke.

Skrevet

Jeg er litt enig med ugla her.. Jeg ville tatt han med til lege selv om de har sagt det har sagt.. Jeg stoler ikke helt på deres kunnskaper om skader på små barn.. Iallefall ikke i forhold til hjernerystelser og vurdering av sy/ikke sy... Får håpe de har renset det og stripset det iallefa.ll

Skrevet

Jeg ville nok dratt for å sjekke selv, som det ble sagt over her så kan man ikke stole blindt på vurderingen til de som jobber i barnehagen, med all respekt for de som jobber der altså.

Men alle har ulik grense for når man syns det er nødvendig med legebesøk, og da er det bedre å sjekke det opp enn å være urolig en hel dag på jobb.

Skrevet

Ring tilbake og spør om det er et sprikende kutt. Siden det er i panna, så er det ikke dypt. Men sjansen for at det spriker er jo veldig tilstede, og da kan det hande det blir et arr. Spør om de har stripset det evt...

En blør jo "mye" i hodet når en kutter seg, og det trenger slett ikke være stort av den grunn.

Eller.. oi, er jeg lur eller?? hehe Ring og spør om de har mulighet til å sende deg et bilde av såret på mms! Så kan du vurdere sjøl!

Skrevet

Problemet er bare at vi har opplæring i noe nytt og innvirkla på jobben i dag så jeg kan ikke dra fra og må jobbe til halv ni i kveld. Men jeg får ringe igjen i neste pause, og heller høre om venninna mi som skal passe han senere henter han tidlig... Er så typisk på sånne dager man ikke kan komme fra... Hadde jeg være hjemme hadde jeg løpt på flekken ;)

Skrevet

Du skriver at de sa at de ikke TRODDE det måtte sys, så jeg skjønner ikke hva du venter på.

Skrevet

Det var smart de har jo bare mobil i barnehagen også :) Tusen takk for tipset "minsta" !!!

Skrevet

Ta en sjekk du og se om det må syes kanskje...Litt kjipt om han får stygt arr for barnehagen ikke er flinke å vurdere:/

Skrevet

hva med pappan? kan ikke han hente? besteforeldre?

Skrevet

Har ringt barnehage nå ,de sa er i fin form og er plastret og løper rundt,men jeg ringte venninna mi så ho drar å henter han om en halvtimes tid for sikkerthets skyld. De kunne ikke sende mms da, var for dyrt??? Jaja, men takk for innspill folkens.

Skrevet

Hadde det vært en pappa i bildet så hadde jeg jo sendt han ;) Og besteforelderene jobber noen timer herfra. Men venninna mi er som en reserve mamma så det er jo ikke noe problem :) Hun jobber også men kunne gå til lunch :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...