Gå til innhold

Hvilke leker til ei på 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro det eller ei... hun har lite leker:) Vi har kjøpt et par småting, også har hun arva en fisherpricetelefon - og den er kjempegøy. Kosedyr og slikt har hun mye av, men det fenger ikke helt. Så hva fenger? Tenker på noe som lager lyd, siden det er stas... Synes det er 1000 ting i butikken, så da går jeg heller direkte til ekspertene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milla er 7 mnd og hun elsker alt som knitrer;o) Hun har en tøybok fra Libero-klubben med fine farger og noen knitre-sider, og den digger hun. Ellers er alt som kan pilles på populært - kjøpte noen klosser til storebroen da han var baby (fp) som er diverse farger og overflater på - de kan hun ligge å kose seg med lenge. Hun har en babygym fra fp med et teppe til og en ku som beveger seg når musikken slås på - den er det noen leker med til (som henger på babygymen, som kan tas av) og hun liker å ligge under den og dra de av;o)

Skrevet

Fisher Price har jo masse fint til den alderen, her kjøpte vi den learning puppy' en, den har vært en av de mast brukte lekene hans tror jeg. Han blir 3 til sommeren og synes fortsatt den er helt super :)

Skrevet

Selv ser hun vel på mobiltelefoner, pcen, og fjernkontroller som sine leker.. :P

Alt som lyser og blinker og bråker er fint.

Og ting som triller avgårde som hun kan krabbe etter.

Skrevet

Jeg har en som er omtrent like gammel, hun jeg snakket om. :P

Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...