Scorpiogi Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 ughhhhhh, ble helt kvalm jeg. Så det i går, å i dag tør jeg ikke se det.. Puh.. Ikke rart de skal amputere da! Foten hang jo bære der som en gummifot... *grøss*
**Min nydelige Milla** Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja, stakkar.. Så helt jævlig ut...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Tragisk!! Stakkars mann! Fallet har jeg først sett nå på nrk.. Fy flate så stygt! Det der ER et skoleeksempel på en vridningsfractur.... +++ Huff... Ikke noe hyggelig fall..
Scorpiogi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 nei så ikke godt ut. Studerer du medisin eller noe, tassetrolL? Siden vi fikk fagspråket..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 nei, jeg er sykepleier på en ortopedisk tranume avdeling... Jobber med skjellettet
Scorpiogi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 ok, ikke så rart du kan noe om dette da....... Huff jeg blir kvalm av å se sånt. brudd og diverse. Kunne ikke jobbet på en sånn avdeling!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Hehe Nei, det var skikkelig stygt det der... Jeg stortrives, har noen med brudd før de blir operert om det er ventetid på operasjonsstua, men flesteparten ligger på intensiv før de kommer opp til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå