Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mer akseptabelt at jenter/damer ser på, vurderer, drømmer og prater om kjekke menn som kjendiser og folk man møter på byen enn at menn gjør det samme?

Det virker som om det er mange damer som har stor morro av sånt samtidig som det er mange som ikke liker at mannen/kjæresten deres er opptatt av kroppen til andre damer. Hvor går grensen for dere for hva som er greit for dere og partneren deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å se på menyen...for all del...så lenge man vet å spise hjemme... Det er også lov å gi komplienter til andre, det er måten det gjøres på som avgjør...og o man gir partneren komplimenter.

Feks hvis en mann/dame kritiserer partneren for så å gi noen andre komplimenter forran partneren så kan det såre forferdelig...

Skrevet

jeg synes det virker som at det er en stor overvekt av meget sjalue damer her inne. Man blir ikke blind fordi man er i et forhold, og man må få lov til å se på andre og kanskje fantasere litt. Når man har godtatt det så blir livet litt enklere med en gang!

Mannen din kommer ikke til å gå fra deg,bare fordi han så DEN deilige dama på gata.

Men det går nok mest på selvtillit. Min partner må få lov til å se på, og fantasere litt om andre damer, så lenge han viser såpass respekt for meg at han ikke flørter åpenlyst med de rett foran ansiktet mitt.

Skrevet

hahahaha det samme sier jeg ugla =)

er lov å se på menyen så lenge du spiser hjemme =)

hahahhahaha =)

Skrevet

Enig med det med menyen;) Men kanskje ikke sånn rett foran meg...

Jeg synes det er greit med litt flørting. Både fra hans side og min, men når vi er ute sammen ender vi med å flørte med hverandre som regel. Jeg har ingen problemer med at kjæresten min synes andre jenter er pene/fine, men det stikker bittelitt hvis han i tillegg sier de er koselige og morsomme....

Skrevet

Så kan man jo trekke det ut og sier som en tidligere sjef. "Men hva om man kan få servert indrefilet ute og posesuppe hjemme,da":)

Skrevet

Hmmm...enig der..han trenger ikke sitte med tunga ned til knærne i nærheten av meg hvis han ser ei fin dame for å si det sånn...da KAN jeg bli litt sur, men som regel er jeg det som fanger blikket hans siden jeg selv ikke ser så aller værst ut når jeg har stæsja meg opp ;) Er mere han som til tider er drittlei av at kompisene henger som fluer på en hestelort over meg..hehehhe

Skrevet

Ja, da får man enten droppe posesuppa for godt og satse på å finne seg en indrefilet i stedet, eller så får en tenke at posesuppe kan være greit det óg ... og la indrefileten finne seg noen andre.

Enten eller ... får man lyst på en annen (så grundig lyst at man kommer til å være utro) så gjør man det slutt med den man allerede har. Det er greit å finne seg en ny, men man kjører ikke to samtidig!

Skrevet

Jeg har i hvertfal intrykk av at det er mye "morsommere" om en dame har bilde av pikken til en kjendis på mobilen enn om en mann har puppebilder liggende.

Skrevet

Tror damer generelt er mer usikkre på seg selv enn det menn er, det er nok mest der problemet ligger. Men så er det tross alt vi damer og går igjennom de mest ekstreme kroppslige forandringene over kort tid også da, feks fra å ha en spretten ungpikekropp til en mamma kropp på under 1 år...fra store melkefylte bryster til skinnfiller i enkelte tilfeller..så da er det kansje ikke så rart heller...at man bli mere usikker??

Skrevet

Men jeg tror faktisk at vi damer legger mindre sex i slike ting enn gutta. Jeg kan se bilde av verdens deiligste mann. Men jeg tenner ikke på han likevel. Mens gutta kan ta med seg VG eller Hennes&Mautits katalogen på dass og ronke. Så jeg mener derfor blir det litt forskjell liksom.

Men jeg er for rettferdighet. Man skal likevel ikke slå mer ned på den ene enn den andre.

Skrevet

Det er sant, kvinner flest tenner mindre på visuell stimuli enn det menn gjør...vi tenner mere psykisk og følelsesmessig...så derfor blir det litt anneledes også praktisk sett.

Gjelder ikke for alle menn og kvinner, men det er slik for flertallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...