Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei, ser på barnevogn.... Har rett å slett ikke peiling på hvilke barnevogner som er bra. Er det noen som kan hjelpe meg????
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Emmaljunga City Cross er en fin og lett vogn med fire solide lufthjul...Så det så :-) Dette er en duo-vogn, dvs at du bytter mellom hardbagen og sportsdelen på understellet. Det er da ingen mykbag man setter inni sportsdelen slik man f.eks gjør på simo kombi duo.
Snuppa27 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei Jeg har bestemt meg for å kjøpe Emmaljunga Edge Duo combi. Kjempe fin. di kan gå inn på www.http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=SE&country=NO så finner du den der. Litt dyr, men jeg tror den er verdt det!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Vi kjøpte i går Bugaboo Camelon, firehjuling, den letteste på markedet tror jeg. Noe som var et must for meg da gubben ofte er offshore, og jeg ikke supersterk. Denne vognen er helt genial!! Tar liten plass sammenlagt. De sier den er så dyr, men når du kjøper full pakke på barnas hus er det flere vogner som er dyrere enn denne! Vil i allefall anbefale at du ser på denne og får en demonstrasjon! Har også kjøpt Izi sleep barnesete til som kan klikkes på, så om ungen sovner i bilstetet når vi skal på handletur, setter vi bare setet direkte på vogna, Det som er bra med dette setet er at man kan legge den ned slik at ungen ligger rett med ryggen. Og man slipper det dilemmaet at de ikke skal sitte for lenge i stol og man defor må vekke dem og flytte på dem! Svingbare hjul forrans som kan låses, med demping, vognen er bare herlig:) Hehe, ja jeg er frelst...
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Vi skal hente Teutonia spirit en vår til helga, så den har vi kjøpt, den er så fin og så utrolig enkel å manøvrere!! blitt helt besatt av den vogna altså, gleder oss å få den i hus. hvis det er av interesse så sjekk på Lilleprinsen.no
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Kommer jo litt an på hva du ønsker, hvor mye du skal bruke den, og hvor, etc. Vi undersøkte masse, og har nå bestilt Teutonia Spirit s3, som vi er hellig overbeviste om at er den beste vognen for vårt bruk. Trives godt med en trehjuling, og den er stødig og lett å kjøre. Jeg kommer til å gå masse på asfaltert vei, men mye oppover og nedoverbakker, derfor vil jeg ha en lett og lettkjørt vogn, og med bremse på håndtaket. Dessuten syns jeg den er knallstilig! Men hvis du tenker litt over hvor du skal kjøre med den, og tar en tur til en barnevognsbutikk, så kan du kikke litt, prøvekjøre litt og spørre ekspeditøren om de forskjellige vognene
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Har også bestillt teutonia spirit S3...Syntes den var veldig god å manøvrere og likte absolutt designet..Pluss at det blåser en del her vi bor og jeg er avhengig av at vogna er lun også etter at barnet har vokst ut av baby bag delen.... Så det var også ganske avgjørende for mitt valg..
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Vi har bestillt en Simo kombivogn. Hadde det til storebroren også og er veldig fornøyd med det merket! Da får du hardbag og sportsvogn i ett og slipper å bytte understell. Dessuten er den veldig lang og romslig med tanke på at vogna bør kunne brukes som sovevogn helt til ungen er 2-3 år gammel. Gutten min sover fortsatt i vogna si om dagen og han er 90 cm lang ca. Har god plass enda:-) Denne vogna er også veldig stødig, har godt med plass til poser o.l. under. Også er den en klassiker, som du lett får solgt videre etterpå!
Elizabeth-74 Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Vi har bestily Teutonia spirit s3. Den var så lett og styre og så likte jeg designet på den. Og så er det visst en bra størrelse på softbagen, så babyen vokser ikke så fort ut av den. Det er heller ikke den tyngste vognen. Og barnet kan ha den til han ikke trenger vogn noe mer. Men jeg syntes også det var vanskelig. Tok med meg samboeren min til babyshop og så gikk vi og så litt der. Vi falt for denne vognen begge to. En annen fordel er at du kan montere maxi cosi bilsete på vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå