Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet der? er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg kjøpte dåpsgaver der til mini.Fikk de ikke til dåpen da.og det var jo en liten nedtur...Men ellers STOR fornøyd!

Skrevet

Prøv heller tusserogtroll.no..

De har nesten akkurat det samme, bor ikke så langt fra hverandre..

Men tusser og troll er mye mer pålitelig enn malurten. Vi har hatt kjempeproblemer med henne med en slagbenk vi aldri fikk, hun jugde osv....

har hørt om flere som har hatt problemer der!

Skrevet

veldig fornøyd......... kjempehyggelig dame! kjøpte stol i dåpspressang.

skal bestille postkasse nå. skal også ha en i 50 årspressang. så håper jeg noen har lyst å gi sønnen min en stol

Skrevet

dere som har bestilt fra malurten, betalte dere på forhånd eller oppkrav?

Skrevet

Hei...

Jeg har bestilit der to ganger.

Betalt på forhånd.

Og fått varene innen tiden jeg har trengt de, selv om det har vært close begge gangene.

Ser ikke problemet, har en "offentlig" nettside, har navn, adresse og tlf.nr til personen. Hadde det blitt trøbbel, så kunne jeg også fint laget trøbbel ;)

Mulig jeg er naiv...

Skrevet

tenker også og betale på forhånd, blir jo litt billigere.. må ha stolen til påske jeg da.. hun sier det skal gå greit :-) så krysser fingrene for at det går :-))

Skrevet

Vi bestilte en stol fra tusser og troll til en dåp, og jeg ble kjempeskuffet. De stolene var jo en del mindre, og så var ikke dekoren like fin som malurten sine. Vi har selv fått fra malurten, og bestilt der et par ganger og er kjempefornøyd. Men denne ene gangen fikk vi beskjed om at hun ikke rakk, så da ble det hun andre. Men det hadde heller vært verd å vente - for den stolen vi da fikk, var uten vers på setet, og veldig dystre bondefarger... og som sagt, en del mindre i størrelse.

Nei - ikke noe problem å bestille fra Malurten. Jeg har aldri opplevd det hvertfall.

Skrevet

Jeg har bestilt stol til både mini og tuppa til 1 årsdagen og har ikke hatt noe problemer med det. Syns stolene er kjempefine og er storfornøyd=)

Skrevet

Vi bestilte til dåpen i september. Har enda ikke fått det vi bestilte, enda jeg har ringt og spurt flere ganger, og hun har sagt den så og si er klar... nå gidder jeg ikke mase mer på dem. Virker veldig useriøst synes jeg!

Skrevet

Vi har kjøpt nydelig stol og bord til mini. Flott og nøyaktig arbeid :o)

Trakk litt ned at vi ikke fikk til fristen hun lovet å holde...

Skrevet

jeg har bestilt stol, og fikk den til avtalt tid. knallfin stol

har bestilt stol til gutten min til fødslsdagen hans i dag faktisk

Skrevet

..."mase mer på DEM" ... etter det jeg har forstått, så er det kun 1 dame, med full familie, full jobb og at maling er hobby... så innimellom kan man jo ha forståelse for at tiden er knapp.

Den ene gangen jeg bestilte, så var det jeg som var sent ute - men, hun sendte pakken ekspress for at jeg skulle få den i tide - uten ekstra kostnad, og ei venninne av meg fikk sin stol levert på døra av taxi, da posten hadde rota og ikke fikk fram stolen i tide.

Tror hun prøver å strekke seg langt, men smaken er jo som baken, og opplevelser sikkert det samme...

Jeg har hvertfall ingen betenkeligheter.

Skrevet

enig....

hun har også problemer med levering fra fengslelet som lager stoler. da jeg skulle handle sist byttet jeg til annen stol, ellers ville det ikke gått til tiden.

den var her noen dager før jeg trengte den. holdt i lange baner0,

faren hennes lager også noen ting. han har vært/er syk.

hun jobber også fulltid i barnehage.

kan vel hende hun ønsker at alle får det de vil, men at tiden ikke strekker til

flott arbeid hun lager ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...