Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er alene med 2 barn.Gutt 6 år og jente 1 1/2 år.Trenger tips til hva vi kan finne på.Spesielt i helgene? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 har samme problemet selv her.. men jeg har fri annenhver helg da så er jo bare annenhver helg jeg må finne på noe.. men viss dere har ett badeland i nærheten? eller barneparkering der voksne kan vere med? det er gøy:) gå turer å mate fuglene,male,bake..kansje jenta er for liten til å bake da, men er jo gøy likavel når hun er litt me vertfal.hehe. Jeg prøver vertfall å få til disse tingene så ofte som mulig.. men er ikke alltid like enkelt.. badeland er stress me begge unga alene da.. så få en me eller barnevakt til minsten.. nei..har ikke fler idèer. men var no noen:)
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 her er det en 2 åring. vi er mye ute og leker.... på søndag var vi ved glomma. hadde med oss drikke og litt kjeks. koste oss fælt. lørdager svømmer vi. ellers gleder vi oss til sommeren. da skal vi i amadeus dyreparken bla.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Har dere ball land i nærheten? Var på eventyrfabrikken ligger i (sarpsborg) med snuppa da hun var 14 mnd, stor stas. Så har du hoppeloppe land i bærum, har tenkt meg dit til uka med snuppa (18mnd) og noen venner. Vet ikke hvor du bor, men har vært en del på Bogstad gård. De har åpent fjøs 1. søndag i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå