Chiabatta Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Mannen går bort til ei dame og sier: Fy faen, så deilig du er! Han tror du ikke hører, men du står tilfeldigvis bak ham og ser rett på dama.
Gifteklar:0)) Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Seriøst? Din mann? Tror jeg hadde stilt meg bak han uten et ord og bare stirret stygt på han.
Mamma jei Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 WHAT?!!!!! Hadde sambo sagt det til en annen enn meg... Nei, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Han hadde IKKE fått sovet i senga vår den natta for å si det sånn.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hadde blitt knust! Bare en fremmed på gata liksom?
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde blitt sjokkert. Er du fjorten år greit nok.... men hvis dette kommer fra en voksen mann, så er det så utrolig lavmål.
Chiabatta Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Dette skjedde med min mann, ja. Noen år siden nå, og vi har det veldig bra. Men klarer ikke å la være å tenke på hvor stygt gjort det var. Jeg klikket og gikk min vei - han gråtende etter. Dette kalles vel ikke akkurat utroskap, men jeg syns det var over grensen. Flaut var det også!
Nit@™ Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Hadde jeg hatt noe flytende i hånda hadde jeg nok gått bort og helt det over han, og reist hjem.
Stjerne37 Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Hadde blitt kjempe skuffa og lei meg:( å følt meg kjempe dum!!!!!! hadde tatt det opp med han når vi kom hjem.Sagt at det er respektløst.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 tror jeg hadde klikka...for å så gå å gjøre det samme til kompisen hans..
lenej :o) Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 eg hadde gått en tur inn i meg selv, for å prøve å finne ut hva som feilte meg den dagen jeg valgte en så barnslig mann... men så hadde jeg funnet ut, at dette ikek er et tilfelle som noen gang vilel skjedd her hos meg.. jaja... stakkars deg da.. hadde eg vært degderimot, så hadde eg bebreida meg sjøl for å funne en så umoden å barnslig mann, for så å tuppa meg i ræva for å vært så dum, så han i ræva, for å vært så idiot.
Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 kommer jo helt an på situasjonen. Om dere feks gikk en tur i byen på dagen og mannen din gikk bort til en fremmed dame på gata og bare sa det, unnskyld, men da må han jo være lettere tilbakestående. Slikt gjør man jo ikke om man er i et forhold eller ei. Om dere derimot var på en fuktig kveld på byen, tja, så kan vel alle plumpe ut med slike dumme kommentarer.
Alba44 Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde blitt fryktelig sint, men mest veldig skuffet over meg selv over at jeg hadde hatt så dårlig dømmekraft over valget av mann!
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 He he he..Unnskyld at jeg ler, men gud for en dust! Det var så teit at det ble faktisk litt morsomt, skjønner godt at du ble rasende, men herregud så teit fra hans side! Håper du ga han en skikkelig omgang etterpå;-p
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Ehhhh...hadde neppe skjedd med min mann siden han er litt beskjeden, men hadde så skjedd så hedde jeg blitt veldig forbausa over frekkehten, det er lov å se det er lov å gi komplimenter, men det er MÅTEN...feks, hvis jeg treffer en gammel kjenning så kan jeg si, så bra du ser ut! Hadde ALDRI i verden sagt deilig i hvertfall...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har heldigvis ikke giftet meg med en så harry mann, så det blir en veldig hypotetisk problemstilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå